Påväg till göteborg nu :)

Klockan 04.40 gick jag upp. Duschade i fyrtio minuter eftersom vi ibland inte har något vatten. Det kommer och går liksom. Asjobbigt men mamma har nog inte fått tag på vaktmästaren. Sen fixade jag min farmville. Är ju lite beroende om man säger så. Några fler som håller på med det? :) halv sju drog jag upp liam. Bytte blöja, satte på kläder och gav han nya droppar. Han fick d droppar i onsdags ist för ad. Han var på bvc på ett års kontroll och fick spruta då. Men det ska vi inte prata om nu. Åkte tio i sju och stannade på seven eleven för att köpa en dricka, en korv, en bulle och två chokladbitar gick på 75 kr. Dyrt drickan kostade 20 kr :( iaf så var jag på skolan kvart över sju. Mötte upp resten av klassen som skulle med halv åtta. Sen satte vi oss i dom två bussar vi har och började resan ner mot göteborg. Mikael sjunger du är det vackraste jag vet för mig. Men hon kan inte texten så blir mest samma mening :) jag åker med bosse, mai, mikaela, sara, madde och två till som jag inte kan namnet på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0