Snart dags

Har vart vaken i 35 minuter å har hunnit duscha. sitta här å ge Liam gröt till frukost. Han hade en egen sked, åt med sin hand å ville ändå ha min sked med. Söt unge :) Nu sitter han på sitt rum å leker medan jag sitter här. Ska snart byta blöja och klä på han å sminka mig. Är snart dags att åka till dagiset för första gången. Därför är jag ledig från skolan från förmiddagarna hela veckan :) Idag har jag ju inget på eftermiddagen så är helt ledig. Men på tisdag åker jag till skolan för å se en film som heter Darling tror jag det var :) Så rätt slappt. Men men. Vad tycker NI jag ska bli för något??

Sitter på Facebook nu å leker med farmville. Alla säger jämt hur kul det är å bla bla bla. Så igårkväll tänkte jag att jag får väl testa då. Å nu e jag redan på level 7 :) kul kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0