Snart natten

Jag gick upp vid 8.15 idag. Duschade å gjorde mig i ordning. Då hör jag ett gapflabb. Lilleman som står i sängen och skrattar. Vet inte åt vad men något var tydligen kul =) Tog upp han å bytte blöja, tog han av tröjan som han sover i å skulle sätta på nya kläder när jag upptäckte fästingen som satt på axeln. Jag la ner Liam på golvet å bad mamma komma över å ta bort den. Det gjorde hon. Klädde på Liam å åkte till dagiset. Gav Liam frukost i bilen då vi vart lite sena. Var på dagiset typ 09.20 å sen 10 min senare fick jag gå för Liam behövde ju inte mig. Han satt å lekte så fint å märkte inte ens att jag gick därifrån.

Gick till syrran å planerade Halloween lite. Min familj firar halloween. Jag och syrran gör i ordning middag å fixar lite lekar osv för familj och kompisar osv. Vi brukar vara ca 12 personer så lite jobbigt att laga middag till alla. Men alla uppskattar det å tycker det e kul. Vi e ju givetvis utklädda :)

Klockan 11 gick jag tillbaka till dagiset å hämtade Liam. han satt i sandlådan å lekte för sig själv å blev iaf glad när jag kom :) Mamma körde mig till skolan. Jag tog med mig Liam dit =) Mina klasskompisar blev väldigt glada över att jag hade med mig Liam. hade historia å Liam kröp omkring på golvet å lekte å hade sej. Han satt å skrattade väldigt. Så kan säga att alla tittade nog mer på han än på filmen haha :D Men halva lektionen gick å han bajsade. Hade inte med mig blöjor eftersom det blev bestämt i sista sekunden så mamma kom till skolan med rena blöjor å jag fick sluta då ist så slutade klockan 14 idag. Men nu har dom sett Liam iaf :)

Tänkte städa å grejer idag. Men Liam har precis somnat typ å jag är astrött så ska oxå krypa ner i sängen snart. Städa får jag göra i morgon :) Då ska jag bara lämna Liam på dagiset å sen gå till syrran igen å planera mer om halloween.

Laika var här förut. mammas hund. Min dörr stod öppen. Hörde att hon sprang omkring å sen försvann. Tog med mig Liam bort till mamma å när jag går tillbaka så ser jag Liams fotboll på gräsmattan. Den såg väldigt liten ut. Så gick fram till den å tog upp den. Mycket riktigt har Laika sprängt den. Hon gick alltså in på Liams rum å tog med sig hans bästa leksak ut å sprängde den. Hundar ska inte ha plastfotbollar!!!! Då e det väl bara köpa en ny till Liam.

Jo förresten. Kanske får åka in till akuten med Liam. Fästingbettet är väldigt rött och irriterat så blir det värre än såhär så måste vi åka in. Men nej nu blir det sängen. natti!

Kommentarer
Postat av: jenny

Usch inget kul med fästingar! Jag hade nog stått å skrikit som värsta galningen tills någon hade tagit bort den :)

2009-09-10 @ 10:28:13
URL: http://minasmasmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0