Söndag 27 Sep 09

Fredrik hämtade Liam vid 11-11.30 typ. Dom skulle till skillingmark å åka fyrhjuling :) Vid 12.30 åkte jag in till stan å mötte upp Mikaela å Cecilia. Så gick vi bort till styckåsskolan för att dansa. Det var skitkul faktiskt. Visst hängde jag inte alltid med men ibland får man ju bjuda på sig själv så :p Dansade i 2 timmar å sen gick vi å fikade på sunnys cafe. Var rätt mysigt faktiskt. Har inte vart där. Innan var det biljardhall å mycket stor sådan. Nu var det litet cafe ist. Sen hämtade mamma mig och vi åkte hem. Vid 19 kom min underbara son hem igen :) Jag dansade det jag lärt mig idag för att öva lite. Å vad gör Liam? ja just precis så. Han sitter i dörröppningen å riktigt gapskrattar åt mig så fort jag ens rörde mig. Är han inte gullig så säg :) Idag somnade han inte förrän vid 21. Men än så länge har han iaf inte vaknat. Han har ju vart sådan att han vaknat vid 22 å är vaken till tolv ett någongång under den senaste veckan bara. Men inte idag inte :) så då ska jag oxå lägga mig å sova när jag skrivit klart här. Var och tittade till Liam förut för jag släckte lilla lampan i hans rum å han e ju så söt när han sover :) Trots mina misstag i livet så har jag lyckats göra världens sötaste kille ändå. Ibland har jag haft tur :) Jag älskar verkligen min lilla buse. Å jag har bestämt mig för att bli en bättre mamma än vad jag vart på senaste. Han är mitt allt.

Jag tror vi ska till Carro efter skolan i morgon så Liam och Novalie får leka. tyckte vi planerade det igår. Men får nog skicka sms i morgon och kolla om hon fortfarande vill :) Nu ska jag lägga mig. God natt :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0