Söndagen + Måndagen

I söndags lånade jag och Syrran mammas bil. Vi körde lite å sen stannade vi. När vi skulle iväg igen så satte milli i nycklarna å startade. Men bilen startade inte. Vi gjorde allt möjligt för å få bilen att starta. tillslut när jag nästan höll på å ringa mamma insåg milli att hon hade sin bilnyckel i :) haha Så nu vet ni att det går inte starta en nissan med en golfnyckel haha :D Innan vi åkte satt vi hos Linda och kollade på reprisen av Idol med MT å vad vi skrattade. Gör inget att man sett det förr. Det är lika kul varje gång :) hehe

Och idag var jag inte på skolan så Liam var inte på dagis. Vi var hemma å gjorde inget vettig. Fast nu har jag städat hans sovrum och mitt. Har även flyttat skrivaren och skruvat i 4 skruvar på mitt databord. Så nu har jag bara 4 rum kvar att städa. Det tar sig iaf. Så får väl börja med det nu. Skriver förresten ut bilder till Liams rum oxå. Otroligt svårt att välja vilka bilder man ska ha ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0