Tisdagen

Sov till 07.28 idag. Shit bara snabba sig upp. Liam fick sitta å äta själv medan jag gjorde allt annat. Var på skolan 08.15 å då mötte jag upp Madde, Sandra och Sara så gick vi till musikskolansbiosalong där vi skulle se på film. Vi började tro vi kommit fel men tio min försent staplar nästan alla + lärarn in. Sen var det ju några som kom en halvtimme in i filmen oxå. Filmen var inget bra å lång var den. 2 timmar å 6 min Rosens namn hette den. Vi valde paletten idag så får se vad vi får. Slutade 15. 15.45 fick jag nog av att vänta på mamma å tog bussen in till stan med Iris. Jag hade inga pengar på telefon, inte mamma heller. Å när jag skickade sms till mamma eller ringde från iris telefon så svarade hon inte. Så ringde Linda och hon svarade men kunde inte hämta eftersom Christian hade bilen. När jag satt på bussen ringde Linda och sa att mamma var på väg å att jag skulle gå till palmviken. Typ 16.30 åkte vi hem. Illa vet ni när man slutar tidigare.

Hade världens huvudvärk när jag kom hem. Satt å busade med Liam som inte ville sova. Men vid 22.30 somnade han äntligen. Det gjorde jag med :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

kikar in

2009-09-02 @ 13:13:15
URL: http://metrobloggen/fitmom
Postat av: Jessica

Lämnade ett avtryck tidigare men har insett att blogg adressen var fel så skriver igen.

2009-09-02 @ 14:56:07
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0