Usch fy å blä

I morse 07.02 gav jag Liam välling i sängen så gick jag å la mig å sov. vid 8.30 vaknade jag av Liam å gick dit å kolla. Han låg å sov. Drömde väl något. Skickade sms till Carro å kollade om jag fick komma fast att jag var otroligt sjuk. Det tyckte hon inte var en bra ide =) Så nu har jag dåligt samvete för att Liam inte fick gå på Novalies 1års kalas. Men men sånt som händer. Sen sov jag till 13.00 igen. Då gick jag och Liam upp. Hade otrolig huvudvärk å ville inte alls vara jag idag. Senare på eftermiddagen runt 16.30 eller så så gick jag, Liam, Mamma å Laika ut i skogen för å plocka kantareller. Till mamma för jag äter inte sånt. Hittade en del OCH gick vilse.... Och jag kan ju säga att jag INTE rekomenderar att bära en ettåring i skogen i nästan 2 timmar. det var det jobbigaste jag gjort tror jag. Hoppa över bäckar å skulle se till så han inte fick grenar i ansiktet osv. Men till slut hittade vi ut till vägen iaf å då hittade vi hem :) Liam somnade klockan sex. Men nu har han vaknat igen å ligger å skriker som bara den. tror han har ont. Har gett han alvedon men ska ge han lite mat igen så får vi se om han vill somna om sen. Jo förresten när vi kom hem från skogen hade jag TVÅ fästingar som kröp runt på mig. Jag dränkte den ena i saft å den andra i vatten. Hitta iaf inga på Liam den här gången.


Kommentarer
Postat av: Teresa

Han är en kopia av dig! :) han är jätte söt!

2009-09-13 @ 01:10:02
URL: http://teresamattsson.blogg.se/
Postat av: Sara

vilken söt liten kille du har :) jag har också en liten liam :) kram

2009-09-14 @ 11:52:03
URL: http://metrobloggen.se/sarasord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0