Världens bästa fredag

Lämnade Liam på dagis 09.30 å sprang på stan för å leta present till Novalie som fyllde 1år den 9/11 å har kalas i morgon. Hittade till slut något. Åkte å hälsade på syrran med mamma. Å sen vid 12 hämtade jag Liam. Han satt å lekte med skeden. Visade fröken att han var mätt. Hon berättade att Liam ätit två portioner :) hehe. På måndag blir det vanlig inskolning å på tisdag skulle han få sova med dom :) Så går bara fint på den fronten..

Var på skolan vid 12.15 typ. Träffade Rasmus å Cassmand så stod å snackade lite med dom innan jag gick vidare. Sen kom Sandra. Var bara jag och Sandra där i våran grupp. Är typ aldrig någon med på den svenska lektionen. Men tråkigt med grupparbete när ingen i gruppen är med. Klockan 13.25 slutade vi iaf för att gå till Ingestrand för lite aktiviteter. Jag satt med Sandra, Sara, Rasmus, Cassmand och Timothy tror jag han hette. Vi var inte med på lekarna så vi begav oss tillbaka till skolan vid 14.40 typ å mamma kom å hämtade mig. Vi släppte av Sara på vägen. Sen hem.

Sofia skickade sms till mig vid 19.09 å frågade om det går någon buss till mig. 18.11 svarade jag att det gick en 18.20. Hon hann med den fast det var kort varsel så stressat måste hon ha gjort =) Såg på en film, åt mannagrynsgröt å sen pratade hon i telefon hehe. Nu har hennes pappa hämtat henne å jag ska lägga mig. E så otroligt snuvig å huvudet bara värker. Ska fråga Carro i morgon om dom vill ha med mig på barnkalas trots att jag är sjuk eller om jag får stanna hemma.

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0