Elmia inställt :(

Halv fem mådde syrran bra å skrev att vi skulle åka. Halv sex var hon värre igen och skulle inte åka längre så vart ingen Elmia :'( Liam vaknade halv sex av brorsans väckarklocka. Och kvart i sex kom hans Farmor. Jag berättade att vi inte skulle åka. Brorsan vaknar å springer på toaletten och spyr. Han är oxå magsjuk nu :( Så jag och Siv bestämmer att hon ska ta med Liam hem ist när hon åkt så långt å vi inte ska åka. Jag sov till 12 å åt frukost sen la jag mig igen till halv tre. Brorsan har sovit i ett hela dagen. Klockan fem typ kom siv tillbaka med Liam och berättade att han inte sovit under dagen. Jag, Liam och syrran åkte och handlade å åkte till mamma i Edane å lämnade det. Vi ska ju dit å äta i morgon :) Sen var vi hemma vid halv åtta typ. Brorsan ska vara barnvakt åt Liam i natt. Jag har världens bästa brorsa :D Men Liam verkar inte vilja somna. Han gnyr lite iaf så han är väl på god väg att somna :D Om 50 minuter kommer Therese och hennes mamma och hämtar upp mig :D Vi ska åka till hennes pappa och förfesta lite innan krogen. Och vi ska KANSKE till Elmia på söndag ist :D Tur att Elmia är fler dagar för det är en av 5 saker man ser fram emot varje år. Nu ska jag gå å vara lite social mot brorsan och hans kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0