Illa som en gorilla

Jag mår verkligen illa idag. Så jag är hemma från skolan. Idag har jag massa att fixa iaf. Gå till banken å byta batteri i min dosa för den e död :( Posta ett paket (har väntat på pengarna i över 3 månader så egentligen ingen brådska med att skicka paketet!) Handla..... Massa handling. eller ja både mat å massa gottigt. har ju kalas på torsdag så då ska vi fira ordentligt :) Ge syrran 60 kr. å tror jag ska betala Jessica för Mikaelas bensin till dottevik i lördags. Så ja där åkte barnbidraget. Tur man får pengar på fredag igen :) Nej nu ska jag gå å testa mina nya kläder jag fick på posten igår :)

Kommentarer
Postat av: M

Krya pårej sötnos! :)

2010-04-20 @ 20:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0