MEN ÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!

I onsdags hann jag till skolan innan dagis ringde å sa att Liam spytt. Så var bara att åka och hämta honom på dagis. Eftersom jag inte hade barnvagn så bad jag syrran köra hem oss vilket hon gjorde. Men hon blev även med in. Vilket var väldigt DUMT gjort av henne!

Nu är det torsdag och Liam har inte spytt sen han var på dagis. Han har feber och han äter inget. Men han är pigg och som han brukar vara. På eftermiddagen började jag bli dålig å tänkte shit vad fan NEEEEEJ..... Jag åkte å köpte alkohol och lite mat. Mamma sa att blåbärssoppa var bra för magsjuka eftersom det lindrade å så. Så jag köpte det. Syrran berättade att hon var dålig så hon fick åka hem från jobbet. Nu är det kväll. Jag har spytt två gånger och syrran har spytt 5 gånger... Vi åker till elmia as tidigt i morgon och vill inte vara sjuka! Jag har sagt att jag åker oavsett om jag är sjuk eller inte. Men vet inte om syrran gör det. Jag vill verkligen dit!!!! Jag MÅSTE dit!!!!!

Tack Liam för att du smittade oss båda!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han kan ju ändå snälla rara inte hjälpa att han blir sjuk? De är ju sånt man får ta när man har barn i think :D

2010-04-01 @ 20:39:03
URL: http://taassiiie.blogg.se/
Postat av: Marielle

Du ursäkta men jag måste faktiskt påpeka att det nog inte skulle skada att tycka synd om sin son istället för att klaga över att han smittat er så ni kanske missar elmia, oavsett hur tråkigt du kanske tycker att det är så går väl ändå Liams välmående före eller? Hoppas han kryar på sig..

2010-04-01 @ 22:56:53
URL: http://babymelissaandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0