Min fest 17 april :)

Ja jag är lite sen med bloggandet :)

Jag och Liam åkte 9.30 bussen till skolan. Möttes av Mikaela och Sara. Var vi, Jonas, Charlotte, Kasmand å Frida som var i skolan ur våran klass. Löjligt.... Dåligt planerat som vanligt var det oxå. Halv två kom Siv till skolan och hämtade Liam. Och kvart i två åkte jag och sara bussen till stan.



Jag åkte hem och städade. Min dammsugare har ju inga dammsugspåsar som ni kanske vet ;) Så jag fick sopa. Men sopborsten gick sönder på ett så konstigt sätt att den inte gick att tejpa. Så jag satte i en systembolagspåse i dammsugaren. Brorsan kom över å sa att det där aldrig skulle hålla. Så han skulle börja fixa den. Men så kom jag på att han kanske kunde klippa lite i en utav dom dammsugspåsarna jag köpte så att dom passar. Och det gick ju. Så han satte i en påse åt mig. Jag börjar dammsuga badrummet å märker att det gått hål i slangen. Så brorsan fick klippa av en bit av slangen och tejpa ihop den. Var nog meningen att mina golv skulle vara skitiga :D


Brorsan var redan här å vi satt å kollade på film när Jonas som var den första som anlände till festen vid typ åtta kom. Sen kom Sara, Kim, Cecilia, Mikaela, Charlotte, Isabelle, Evelina, Iris, Syrran, Linda, Christer, Daniel, Jessica, J-O och Henrik. Har jag glömt någon tro? =) Syrran var full när hon kom. Hon satte sig bredvid Jonas å frågade vem tillhör du? Han svarade att han var emot slaveri. Ni skulle sett Millis min. Vid tio åkte Kim till Karlstad och vi andra begav oss ner till Rajjens vid halv elva-elva. Väl där hade Mikaela kommit på att hon glömt sitt legg i Dottevik så hon kom inte in. Jag fick fixa skjuts till henne så att hon kunde hämta det. Och Saras legg var det roligaste :D Daniel lekte matchmaker å hade nog riktigt kul. Kan säga att han inte var ett dugg diskret heller :) Anders å Thomas kom till Rajjens så Anders bjöd på en bowlingrunda. Jag, Syrran, Thomas, Brorsan å Anders spelade. Fast alla sköt väl lite hej villt så var inte bara vi som spelade :) Jag förlorade å brorsan vann.. Daniel och Sara stod å pussades när Milli frågade har dom strulat förr? Jag svarade att ja dom är ihop. Det var lite kul :D Cecilia, Evelina och Isabelle gick hem vid typ tolv-halv ett för Evelina mådde dåligt. Vid ett gick resten av oss till Mulan. Förutom Linda som åkte med Samo ist. Tydligen var det 20års gräns på Mulan för typ första gången någonsin så brorsan kom inte in. Däremot kom Mikaela in. Och hon är bara 19. Okej hon fyller 20 i Aug men det är ändå fel å släppa in henne för inte fan får hon gå å handla på systemet än!! Iaf så valde vi att bege oss hemmåt när inte alla kom in. Daniel och Sara gick iväg för å skaffa mer alkohol. Mikaela hade fått med sig ett ragg som skulle bli med till mig. vi gick å en bit efter vägen mötte vi upp Sara, Daniel, Johan å Theodor. Kom hem till mig å då var vi Jag, Brorsan, Sara, Daniel, Mikaela, Jens, Jonas, Johan, Theodor, Iris, Thomas och Charlotte. Har jag glömt någon? Jens blev så arg att han smällde igen min dörr när han gick utan att säga hejdå. Trevlig kille.... Daniel lärde Mikaela hur man kysser en kille på halsen eller nått liknande. Och man kan ju undra vad jag hade för efterfest. Iris å Thomas var ute å lekte i lekparken. Johan, Theodor å Jonas tittade seriöst på Pingu! :) Vid fyra begav sig alla hemmåt även brorsan drog fast att han skulle sovit hos mej. När vi öppnar dörren och hela gänget stormar ut kommer min granne hem å han såg lite chockad ut av att 10 pers stormar ur en lägenhet klockan 4 på morgonen :D jag satte mig i lekparken med Iris å Thomas. Där satt vi i typ 40 minuter. Sen sa vi hej då till Thomas och gick in. Städade i ordning så jag slapp gå upp tidigt å plocka bort innan Liam kom hem. Sen satt Iris å kollade lite på datan. Sen vid typ halv sex gick vi å la oss. Jag hade iaf jättekul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0