Nästan gratis unge!

Klockan 04 dags att stiga upp för å byta blöja på lilleman. Dålig i magen igen. BLÄ!! Men Liam somnade om direkt efter så det kunde jag oxå göra :D Vid 12 vaknade han igen. Så då gick vi upp. Han fick mat men ville inte ha. Vi försökte leka men han bara slängde iväg leksakerna. Jag försökte gosa men han bara skrek. INGENTING passade! Allt han sa var pappa pappa pappa pappa..... 10 minuter lugn och ro fick jag. Det var när Liam kollade ut genom fönstret å såg en pappa köra radiostyrd bil å alla barnen sprang efter bilen. Annars var Liam på mig i ett. Drog mej i benet å bara skrek å gapade å slogs. Såhär jobbig har han inte vart sen han var 2 dygn gammal. Jag fick nog och skickade till Fredrik å frågade om han inte kunde ta Liam till helgen. Han sa att han kunde det. Men sen vid 17 tiden typ så var Fredrik så snäll att han kom hit. Liam blev superglad när han såg pappa å han skulle visa precis alla leksaker. Även dom han nästan aldrig leker med. Jag gick iväg till konsum å köpte lite mjölk och bröd å vad gott det var att komma ifrån Liam lite. Strax efter sju när Liam lagt sig så åkte Fredrik hem. Å jag kunde städa lite i lugn och ro och äntligen få en stund vid datorn för det har jag inte hunnit med en gnällig son..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0