Underbar helg med Liam :)

Fredag:

Mamma kom hit vid halv elva eller något å hjälpte mig deklarera så nu är det färdigt :) Jag får tillbaka 3700kr så det är ju skönt :) Bara hoppas jag får dom veckan innan jag åker till portugal :) Men säkert inte :( Jag var nere på konsum å köpte lite frukost så stannade mamma å åt med mig och Liam. Sen gick vi ut till lekparken och mamma åkte hem. Jag och Liam gick in 50 minuter senare för att Liam skulle sova och jag började tvätta. Sen var det städning som gällde. Jag köpte med dammsugspåsar från konsum men dom passade inte. Så jag och Liam gick ner en gång till för å köpa dom andra men dom passade heller inte. Så nu har jag köpt två dammsugspåsar å har ändå inga dammsugspåsar :( Finns inga mer där som har samma märke som min dammsugare så får väl kolla någon annanstans. Typ rusta där man köpte dammsugarn. Sen vart det mys å gos innan Liam skulle sova.

Lördag:

Vid tolv gick jag och Liam ut till lekparken. Sofia var ute med sina döttrar Alva 2år och Agnes 4år. Liam har ju precis lärt sig att gilla att åka rutchkana å sånt :) Så han och Alva turades om att åka. Liam skrattade å tyckte det mesta var kul :) Han å Alva gungade även på en sådan där gungbräde liknande saken om ni fattar :) Efter 2 timmar så gick vi iaf in å började med maten. Efter maten var det lördagsgodis som gällde :) Vid halv sex satte vi på en film. Peter och Petra. Kan inte minnas att jag sett den men. Liam satt iaf still lutad mot mig å mös med lite ostbågar under hela filmen. Gillar när min unge är så mysig :)

Söndag:

Liam krånglade ingenting när jag klädde på honom kläder. Han hjälpte faktiskt till att få på dom :) Sen pussade han mig :) Idag verkar han oxå vara på bra humör min lilla goding :D Brorsan kom till mig i natt så jag å Liam drog med honom ut till lekparken :D Liam åkte lite kana å lite gungbräda å sen tröttnade han. Så vi gick ner till konsum å köpte mjölk. Har lagt Liam men han verkar inte vilja sova så får väl gå å ta upp han igen. Har Kassler på tining å ska väl snart börja med maten. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0