Vi höll ihop :D

Vid nio gick jag ut till Therese och hennes mamma. Båda två sa att jag var skitsnygg. Kul att höra :D Susanne släppte av oss hos Thereses pappa Tobba. Men de var ingen hemma. Vi gick in och satte oss ändå å 5 minuter senare kom Tobba och Jonas. Vi satt hos Tobba i 1,5 timme å drack lite å kollade på fula saker på Youtube. Alltså vart får folk allt i från? Shit alltså vad vi skratta. Å så lyssnade man på gamla godingar sen vi var ute på högstadiet. Jonas körde ner oss tre till Rajjens å vi var väl där typ 40 minuter innan vi gick till Fredrik å var social mot honom och Christian. Det var oxå väldigt kul. Längesen man träffade Fredrik måste jag säga. Sen efter kanske en timme så gick jag och Therese tillbaka till Rajjens. Killarna ville inte bli med :) Där träffade jag på min klasskompis Jonas. Ovanligt för han brukar man träffa på Mulan. Han bowlade med 3 andra och alla 4 började på J så det stod bara J J J J :) haha Träffade ju även Pan nu som Therese pratat om så ofta :D Och massa andra såklart :D Sen träffade man en kompis till Therese som tittar på mina bröst så säger han å jävlar vilka goa pupper du ser ut att ha får man känna på dom? Jag och Therese vek oss ju av skratt men han kände allt så sa han fan vad sköna. Sen blev vi med dom till Mulan där vi dansade lite. Å vi fick t.o.m gå före en kille på toan. Han tyckte det var viktigare att två tjejer fick gå ist för en ensam kille :D Sen tog jag följe med Therese å Pan hem å så vek jag av före dom å gick hem dom 100 sista meterna själv. Kom på att det är första gången jag går hem själv på fyllan :D Brorsan låg å sov så sött när jag kom hem så jag stängde av tvn å gick och la mig.

Vaknade vid 8 av Liam. Han hade skitit igenom blöja, pyjamas och lakan. Det var alldeles vattningt å äckligt. Jag gjorde i ordning allt å la honom igen å gick in å sov. vid 11 vaknar jag av honom igen av att han gjort SAMMA sak igen. Så var bara börja om från början. Hade inga mer lakan till hans säng så nu ligger han på ett av mina lakan. Så jag antar att den där diareén kommit nu för usch vad vattnigt. Men nu har det iaf vart lugnt resten av dagen och Liam springer omkring å käkar upp allt godis han fick i sitt påskägg från farfar :) Ska snart åka till mamma å äta mat. Jag längtar :D Nej dags att klä på Liam lite vettiga kläder kanske :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0