Alla hjärtans dag

Jag, Milli och Liam skulle egentligen till kyrkan idag. Men på grund av krocken fick ju Milli åka tidigare till jobbet så det vart ingen kyrka för oss. Liam skulle fått en present å det där eftersom han döptes förra året. Vid elva gick jag och Liam till parkeringen å mötte upp Fredrik. Sen gick jag hem å sov. Det var jätte jätte jätte skönt :) Sov från 12-17 typ så behövligt var det iaf. Vid 18 kommer Fredrik och lämnar en sovande bebis :) Jag gick å la Liam i sängen å så låste jag dörren. Sen efter typ 20 min så rycker någon i mitt handtag å jag blev ju livrädd eftersom det var någon som gjorde så på min lärdag å Milli å Linda skrek ju så hela metkroken hörde dom :) Men iaf jag dröjde nog för länge med att öppna för rätt som det är så BANKAS det på dörren. Jag öppnar lite försiktigt och brorsan rycker upp dörren för mig. Det var han, mamma och Tommy som kom på besök. Jag når inte upp till titthålet ifall ni undrar det sitter ju typ 2 meter upp minst. Tommy hade med sig min taklampa (Som jag glömt av att jag hade) och satte upp den i stora rummet :) Sen hade han med en lång nätverkssladd oxå så nu kan jag flytta tillbaka datan där den ska stå så jag får ett stora rums bord igen :) Mamma lämnade även en liten Nalle till Liam å bjöd oss på kalas på lördag klockan tre för lilla Dennis blir 18år :) Dom blev inte långvariga innan dom åkte igen å jag gick å la mig men somnade inte förrän vid halv ett :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0