Bakfyllemys

Vaknade vid halv elva första gången. Somnade om å gick upp vid två. Får sms från syrran om att jag ska skriva när jag vaknar så jag svarar ju å då ville hon hitta på nått. Så vi bestämde oss för våfflor och film med Linda hos mig. Och jag var inte bakfull den här gången heller. Måste vara för att jag dricker mjölk på kvällen å morgonen :D haha Jag går å lägger mig i badet å läser en bok. Då var jag populär helt plötsligt för telefon pep i ett. Till slut bestämde jag mig för att gå upp å gå till Konsum å handla lite innan Liam skulle komma hem. Roland lämnade Liam vid fem tiden å berättade att Liam gjort en vurpa å landat på näsan å munnen. Så han hade en fläskläpp å så.. Vid sju kom Linda och Milli å vi började göra våfflor å prata om lördagen. Linda mådde inte så bra vilket hon aldrig gör dagen efter :) åt upp våfflorna å satte på en film. Save the last dance såg vi. Liam vaknade så jag tog upp han å hade han i knät å vi märkte med en gång att han var sjuk för han ville bara ligga å mysa å rörde sig knappt. Försökte lägga ner honom i sängen men han började gallskrika med en gång. När filmen var slut ville Milli se på 2an med så vi satte på den oxå. Linda såg en stund iaf men sen ville hon hem å sova. När 2an var slut var Liam så pigg att han ville ha skor på sig. Å inte vilka som helst utan mosters svarta skor med rosa detaljer. Så dom sprang han omkring i. Å Milli som hade med sig systemkameran tog massa bilder på Liams bus. Å sen ville han se bilderna som Milli tog å det såg så kul ut att jag var tvungen att hämta min kamera å ta kort på när han tittar på bilderna :) Vid tolvtiden så åkte Milli hem å Liam somnade strax efter ett så då kunde jag äntligen lägga mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0