Dennis 18års kalas

Sofia kom hit vid tio så vi gick ner till tvättstugan eftersom jag för första gången skulle tvätta där. Jag hann iaf tvätta 4 maskiner innan min tid var slut å då hann jag inte ens hänga upp dom två andra maskinerna så fick hänga lite överallt här. Som tur var så var nästan allt i dom två andra maskinerna torrt :) Sofia passade Liam medan jag var nere i tvättstugan. Hon såg på film oxå. Vid halv två - två så gick hon iaf. Vid kvart i tre kom syrran och hämtade mig och Liam. Vi åkte till mitt gamla hus i Edane för att fira Dennis som fyllde 18 i fredags. Kändes lite konstigt att åka dit å det såg inte alls ut som när jag bodde där :) Milli sa att det såg mer hemtrevligt ut nu haha..

Vi satt å åt kakor å glass med bär. Klockan fyra kom Roland dit och hämtade Liam. Efteråt gick brorsan och Dennis upp på taket för att fortsätta ta ner snön å mamma lagade mat. När vi började äta får vi veta att grabbarna ska med oss till stan för att festa med oss. Dom skulle duscha först. Så då fick vi bråttom eftersom jag skulle hinna duscha innan vi skulle vara hos erica klockan sex. Åkte från Tommy vid halv sex kanske. Blev ändrade planer. Erica kom hem till mig ist. Så jag hann duscha å så innan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0