Det jag minns

Tisdags:
Vi hade temadag på skolan om droger. Det första vi gjorde var att lyssna på Thorbjörn en föredetta knarkare. Han var 48 år nu. Å 11år när han började. Sen hade han en tjej med sig. Marlena tror jag hon hette. hon såg inte ut att vara över 25 iaf å hade börjat i 9an men var ren nu. Sen såg vi på en film som några ungdomar i arvika gjort om vad som kan hända på fyllan. Sen var det dags att lyssna på polisen. han berättade massa intressanta saker. det man hörde iaf :) sist var det kommunen som berättade lite å sen hade vi utvärdering.

Onsdag:
Var i skolan å gjorde matteprov. Hade ett fel bara å det blev ju okej iaf :) sen kom Milli och hämtade mig hemma å släppte av mig på dagis. Hämtade Liam å gick till Milli. Vi lastade in barnvagn, Liam, pulkor å saker i bilen å åkte sedan och hämtade Linda i Jössefors. åkte till rackstad å åkte pulka. blev inte mycket åkning då liam inte tyckte det var så kul i snön. Drack lite varm choklad å myste innan vi åkte hem igen. Milli blev med hem å såg på film.

Torsdag:
Var jag hemma eftersom dagis sa att Liam inte åt igår. och det gjorde han inte idag heller typ. Så han är väl sjuk igen. Men dagen gick väldigt fort iaf.

Fredag:
Klassen åkte till karlstad för att gå på NWT. men när vi möttes skulle vi tydligen gå på museeum först. Så vi var på jag vet inte ens vad det hette :) Sen var vi på stan. jag, madde och charlotte åt mat på buffe å muffins tror jag det hette. Madde  å charlotte stod i säkert 15 min å bara funderade på vad dom skulle ha så han bakom disken blev nog lite irriterad :=) Vi mötte upp läraren hans å några andra elever å så gick vi bort till NWT. tog kort, fick en guidad tur å när vi kom därifrån ut på parkeringen så fick jag ringa dagis å säga att jag inte skulle kunna hämta Liam om 30 min men dom förstod å sa det var lugnt. Liam fick ju komma redan i morse till dagis eftersom jag skulle till karlstad för annars börjar ju inte liam förän halv tolv på fredagar. snällt dagis :) Efter mitt telefonsamtal kopplade jag att vi tappat bort Charlotte. visade sej att sahera var borta oxå så Lotta våran andra lärare fick gå in igen å leta efter dom så när dom var hittade så åkte vi.

Nu sitter jag hos Linda. Liam å Linda pratar. låter väldigt givande faktiskt. :)

jo föresten så har jag tydligen internet. MEN Telia har glömt att skicka grejerna till mig så jag kan inte komma ut på internet. men skulle få paketet senast på tisdag. och jag får en månad gratis eftersom dom glömt skicka :)
I morgon är det även tacoskväll hos mig :) Så syrran och Linda kommer hem å ska käka lite å gotta sej :)
Nu ska jag väl ta med mig Liam hem snart så han kan sova å jag akn göra nått annat...


Kommentarer
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

En händelserik vecka! Skönt med helg.



Ha en FAB lördag ♥

Mvh Camilla



PS. Blir det Melodifestivalen ikväll, hissa eller dissa?

2010-02-06 @ 16:45:14
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0