Efterlängtade bilder :)

Jag minns inte om jag lagt ut Liams dagisbilder så jag lägger ut dom nu :)



Om ni trycker på bilderna så blir dom större. Börjar med Januari :)

11 Januari var dagen då jag hade så bråttom att Milli var tvungen att köra i diket INNAN hon hämtade mej :D


16 Januari och Liam älskar sin nalle :)


17 Januari och Liam drar sig i bröstvårtan innan han hoppar i badet :)


19 Januari så är det film och buskväll med moster :)


22 Januari var det semlemys med gudmor Linda :)


24 Januari var det dubbla budskap för Sofia och vi käkade pizza :)


28 Januari var dagen då Jag, Liam och Linda flyttade WIHOOO ;)


29 Januari var det flyttstädning i huset och Liam snodde mat av moster :)



Då börjar vi med Februari då :)

1 Februari var vi ute och gick 6km som vanligt


3 Februari var det dags för pulkåkning :)


4 Februari var det dags för det första badet i nya Lyan :)


5 Februari var det dags för klassen att dra till Karlstad på värmlandsmuseet och NWT :)


6 Februari var det min kväll å det blev tacoskväll och en tur runt i källaren :)


8 Februari var dagen då jag tog kort på min blåsa medan Liam såg på emil i lönneberga :)


9 Februari var då jag och älsklingen satt å mös framför en film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0