Familjen på besök :)

Liam skulle absolut vakna klockan åtta. På min LEDIGA dag.. Men men det var bara bita ihop å låtsas att allt var på topp. Klockan 11 ville Liam sova igen å då kände jag att det inte var någon ide för mig att lägga mig då mamma skulle komma halv tolv. Men kvart över 11 skickade brorsan att dom skulle komma klockan tolv ist. Syrran kom iaf 11.30 för hon ville träffa mamma. Klockan 12 kom mamma och brorsan och mamma väckte Liam. Han ville inte sitta hos henne så han kom och satte sig i mitt knä å så satt han å flinade. Han såg verkligen sådär lillgammal ut :) Så vi satt å skratta en hel del åt honom och Milli tog massa kort. Mamma tog fram sin kamera som batteriet var dött på så blev inga bilder för hennes del :) Sen kollade mamma på Liams utslag å kom fram till att det är exem. Varför han har dom vet vi inte men.

När mamma och brorsan åkte hem så åkte jag, Liam å Milli till konsum så jag fick postat ett paket å köpt mjölk. Skulle haft efterrätt idag för att mysa lite extra med älsklingen. Men jag hade sådan huvudvärk att jag inte orkade göra mat ens. Så jag gav Liam välling å så låg jag i soffan å tyckte synd om mig själv. Men efter en huvudvärkstablett, vatten å några timmar så var jag bättre å bestämde mig för att göra pannkakor iaf.

Liam ville hjälpa till. Så jag tog fram en stol åt han. Så knäckte han första ägget å jag hann få tag på det innan allt åkte ner i bunken. Men så gled hans andra ägg ur näven å ramlade på golvet å han säger Oj å låtsas som att det inte var hans fel :) Sen tog vi i mjöl osv tillsammans. När jag skulle steka så fick Liam duka bordet. Jag gav han glas å bestick som han ställde snällt på bordet. Sen gav jag han en tallrik å blev nervös för att den skulle gå i sönder men även den hamnade på bordet :) Så idag har älsklingen vart jätteduktig ;)

Ska strax hoppa ner i sängen och hoppas på lång sovmorgon men säkert inte :(

Hittade ju en glasbit i min t.shirt i tisdagskväll tror jag det var. Igår var det dags igen. men denna gången hittade jag en blommig knapp?? Nej jag har inte ens vart i närheten av några knappar och absolut inga som ser ut som blommor. Smsade med Madde förut och hon sa att jag hittade massa konstiga saker i mina kläder. Som om jag inte visste det ;D Nej men skaffa facebook nu Madde :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0