Friluftsdag på rackstad

Vaknade av liam fyra gånger i natt. Första gången var halv ett så var nog tur att jag la mig tio för annars hade jag nog vart mer död än vad jag redan är. Vid åtta kom mamma och tommy och då var liam redan vaken. Vid halv nio körde mamma mig till skolan och jag mötte upp madde och sedan sara. Klockan nio åkte bussarna till rackstad och i våran klass var vi sex stycken. Många va? Var inte alls många från skolan med. Jag, madde och sara skulle ju egentligen stå i cafét men dom var redan två så vi ville inte tränga oss på. Gick ut och gick i en timme å tjugo minuter ist. Sen satt vi inne i en timme innan vi gick ut och satte oss på bänken som stod i solen :) klockan två åkte vi hem igen. Mamma kom och hämtade mig och sara vid halv tre så vi var hemma hos mig ett tag. När mamma och tommy åkt klädde vi på liam och började gå mot verkstan. Sara frågar vilken våning och jag svarar tre. När vi gått ur hissen märker jag att vi är på fel våning. Bvc ligger fortfarande på andra våning :) det kommer jag nog aldrig lära mig haha. Liam är torr i huden så han ska börjas smörjas in två gånger om dagen. Sen hade han tydligen fått svamp på pungen oxå. Han har väldigt ont där. Hon trodde det kunde bero på att jag köpt nya blöjor. Dom hade ju inte dom vanliga så jag tänkte köpa byxblöjor men när jag kom hem märkte jag att det var vanliga blöjor. Så nu skulle jag smörja in hans pung två gånger om dagen med en annan salva så nu får man väl gå upp jätte tidigt för att hinna smörja in honom. Fick en tid till hans 18 månaders kontroll oxå den 11mars tror jag det blev. Utanför skildes jag och sara åt. Liam skulle leka efter vägen så när vantarna var dyblöta tog jag av dom men ändå skulle han fortsätta leka. Så i våran sista backe märkte han att det blev lite kallt och började gnälla. Vi hann äta lite mat och jag diska innan syrran kom för att hämta sminket. Vi såg på en dålig film och la liam. Nu har milli gått och jag är astrött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0