Lindas fest + Bowling

Det var ju våran gemensamma lördag å vi hade bestämt oss för förfest hos Linda och bowling på Rajjens. Bokade två banor till klockan 23 :)

Milli hämtade Erica och dom var här vid 18.30. Erica fixade brorsan hår å det var första gången han fick en plattång i håret :) Efter honom var det Millis tur att bli ompysslad och sedan min. Erica är så bra på att sminka å fixa så hon fick sminka mig och syrran så vi blev fina :) Sen skulle Milli absolut ha massa kort på oss två oxå så vi blev sena till Linda :) Haha Vi gick väl ifrån mig vid 20.10. Erica gick hem å vi andra gick å hämtade upp Jörgen som bor i samma hus fast runt hörnet haha. Så gick vi hem till Linda där hon, Anna och Markus var. Stackars markus. Han är typ ihop med Anna å så blev han uppraggad av både syrran och Linda haha han hade det inte lätt :) Sen kom Samo å efter mycket bus å ståhej var klockan elva å vi var tvugna att dra. kom ner till Rajjens å mötte upp Tony å så började vi spela. Vi vet inte vem som vann eller vilket lag som hade mest men vem bryr sig haha. Alla spelade på alla ändå så :) Sen kom även Magnus och Sjur dit. När klockan närmade sej ett drog vi till The Corner. Där det var tomt i princip å det var inte särskilt mycket drag i trubaduren om man säger så. Fortsatte bort till mulan å där var det knökfullt. Där sa vi hej då till Linda, Tony, Anna och Markus å även Jörgen om jag inte minns fel för han var nog inte med in? haha. När mulan stängde gick jag, Milli, Samo och Sjur till Timmys å sen till mig. Men vi sa hej då till Sjur på vägen och sen kom Brorsan och Dennis med. Vid typ 3-3.30 gick samo å mamma hämtade dom tre andra å jag gick å sov :) Det var en helt underbar kväll. Verkligen en toppenkväll. Minns inte så mycket men det hände inget dumt iaf som vi förutspått å tror inte ens brorsan var med i något slagsmål? Bara det är ju toppen hehe. Nej detta får vi göra om :)









Kommentarer
Postat av: chrilloff=P

jo de va allt en underhollande kväll du fick ju tellomed kortet du trodde att ja å linda gjorde nått på =P

2010-03-01 @ 19:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0