....Lördag....

Liam sov till 9 idag. Jag var fortfarande lika trött som när jag gick å la mig. Inget ovanligt här inte. Idag fick Liam blåbärs Yoghurt å marmeladsmörgåsar till frukost. Dum kombination för han blev både blå å orange överallt. Köket likaså. Satte honom i badet å det gillade han inte idag så blev ett snabbt bad. Sen la jag honom. Mamma ringde å sa att dom var påväg så strax innan dom kom tog jag upp Liam igen som bara låg å diskuterade med nallen ist för å sova. Han stod i fönstret å vinkade på mormor å Tommy å alla barnen å sen sprang han å mötte dom i dörren. Han å Robin lekte. Eller ja Robin lekte å Liam sprang efter såg det mer ut som :) Tommy berättade att sladden var för kort så jag och mamma åkte ner till Perrys å köpte en 15m sladd å sen till konsum å köpte trä lim å sådana saker att sätta fast sladden med. Sen när allt var kopplat så har jag inte fått några värdepapper så Tommy kunde ändå inte fixa det. Så han skulle hem å ringa telia men det vet jag inte om han gjort? Sen tog dom med sej 3 av Tommys alla ungar å åkte hem igen. Jag å Liam gosade å sen lagade vi mat ihop. :) Liam satt mest å kastade maten på golvet. Vid 19.30 så la jag honom å han somnade med en gång å jag gick å la mig i badet med en bra bok. Å vad skönt det är att ha badkar :) vilken jäkla lyx säger jag bara :) Funderar på om jag ska se en film å gotta mig eller sitta här? blir nog en film va? =)

Kommentarer
Postat av: Linn

Gillar din header ^^

2010-02-28 @ 00:16:34
URL: http://resolved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0