Onödig Fredag!!

Hade sovmorgon men det var inget Liam brydde sig om så fick snällt gå upp redan klockan 8 :( Halv elva gick jag till dagis med honom. När jag kommer dit frågar dom varför jag kommer så tidigt för å då hade dom inte ändrat mitt schema sen jag flyttade till stan. Blir lite tajt att lämna Liam klockan 12 när bussen går 12 :) Så jag fick fylla i nya tider på schemat så nu är det fixat iaf. Åkte till skolan å såg bröllopsfotografen! Sen slutade vi direkt efter. Vad fan gjorde jag i skolan??? Ja det kan man ju undra. Ringde syrran men hon svarade inte så ringde hon upp mig när jag typ var på busstation så jag sa till henne att jag bara skulle hämta Liam så kunde vi storhandla lite. Milli sa att det var väl bättre att vi storhandlade innan så slapp Liam vara med å det var ju en bra ide eftersom jag inte skulle hämta Liam förrän 16.00 å då hinner man väl handla tänkte vi. Jag gick in å började handla. Så ser jag att Milli står utanför å pratar med Anita så jag gick omkring länge ensam innan Milli kommer in och säger hur storhandlar man lite? Antingen storhandlar man väl eller så gör man det inte? Vagnen blev iaf full och överfull. Då ser jag att klockan är 16.05 å får panik. Skriker till syrran att nu får vi dra till kassan. Det jag handlade gick bara på 2256 kronor.. Då sprang även Milli runt å klagade på det jag köpte. Varför köper du Barilla när du tjänar 2 kr på å köpa dom dära ist? Varför tar du inte dom andra corn flakes? och varför ska du ha alla dyra märken för? Å så berättade hon om min kusins blogginlägg som handlade om just det där med att handla dyra saker :) När vi satt i bilen 20 minuter senare ringde dagis å frågade vart jag var. Jag sa att jag var där om fem minuter å de var jag.. Men bilen var iaf över full med barnvagn, pulka, Liam å massa påsar. Hämtade iaf Liam å pratade med hans fröken. Liam var tydligen väldigt gnällig å lös i magen. Kul unge va? :) Stannade på godishuset å köpte godis =) Å sen till Ica för att hämta ut Telia paketet som äntligen kommit. Åkte sedan hem å myste med Liam. vi satt å åt frallor med ost å skinka på. Liam åt samma fast förutom frallorna då ;) Sen hoppade han i säng å jag öppnade paketet å tänkte jag skulle vara duktig å sätta ihop det. Men när jag såg hur många sladdar å skit det var med så ringde jag mamma ist :) Hon å Tommy skulle ta med barnen i morgon och komma och fixa det :)

Milli tog kort på våran överfulla vagn. Milli hade en korg i vagnen som blev överfull å jag hade en vagn som blev överfull så hon tyckte det var lite kul :D


Kommentarer
Postat av: Milli

Nu vet jag hur jag kan göra för att få bilderna från telefonen till datan.. jag skickar dom till dig så skickar du dom till mig :)

2010-02-28 @ 18:25:08
URL: http://millis-vardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0