Ont som faaaan

Idag vaknade jag å fick panik eftersom klockan inte ringt å jag var säker på att jag försovit mig. Men efter en titt på mobilen såg jag att klockan bara var halv fyra. Somnade om å vaknade av panik igen halv fem. När klockan var fem i sex så gick jag upp. Gjorde i ordning mig och sen väckte jag Liam och gjorde i ordning han. fem över halv sju står vi ute å väntar på bussen. Då kommer det äldre paret från igår förbi igen och pratar med Liam. Frågar om han är piggare idag å om han ska åka buss osv. Sen säger dom hej då. Bussen kommer och idag var det INTE kul att åka buss. Fy fan säger jag bara. Det var en sådan där stor buss utan barnvagnsutrymme så först fick jag ta vagnen upp för fyra trappsteg. En tjej i bussen kom och hjälpte mig. Sen fick vagnen knappt plats i gången. När jag skulle ur kom busschaufförn å tog ut vagnen som för övrigt satt fast mellan två säten. Jag sa till han att den bussen var inte särskilt barnvagnsvänlig å han svarade nej jag vet dom skruvar på den andra. Har du tänkt att åka med ofta? Så jag sa att ja jag hade väl tänkt åka varje dag för tillfället iaf. Å då sa han okej men då säger jag till på station så vi byter buss. Så nu ska dom byta buss bara för att jag ska åka med :) Syns väl i morgon ifall dom gjort det eller inte. Gick till dagis å lämnade min glada pojk. Idag ville han knappt krama mig innan han sprang in till dom andra barnen. Sen stod jag å väntade på bussen. Den kom tidigt. Jag och Micke möttes utanför skolan idag för han hade vart seg i morse och orkade inte gå så tidigt som han brukar :) Sen kom Mikaela å det var vi tre som startade matten idag. Sen stormade ju Kasmand, Shu, Sahera, Melenie å Sandra in försent. Vi är alltid fler som slutar än som börjar konstigt nog :P kvart i tolv tog jag bussen hem till mig. Städade å lät tiden sega sig fram. Vid tre tar jag och promenerar in till stan för å fixa ett ärende. Så det ska ske i morgon :) Hämtade Liam på dagis och mötte upp Sofia på fordonsmuseet. Strax innan vi kom till konsum så mötte vi faktiskt det äldre paret från igår och i morse IGEN. Dom sa att nu syns vi igen å jag svarade ja det börjar bli en vana å då sa killen ja varje morgon och eftermiddag. När vi gick frågade Sofia vilka dom var. Jag har ju ingen aning :D Vi gick inom på konsum å handlade mjölk å sen gick vi hem till mig. Märkte att jag fått TVÅ NYA BLÅSOR en på varje fot så nu har jag två på ena. Å när jag reste mig upp ur fotöljen höll jag på att ramla ihop eftersom jag inte kunde stödja på fötterna. Det gör verkligen ont. La Liam å satte på en film medan Sofia borstade ut mitt otroligt slitna hår. Hon kan nämligen inte sitta still å se en film utan att ha något att göra :) Vi kollade t.o.m på två filmer och det är rekord för Sofia tror jag :) Hon gick hem vid nio å jag satte ihop min data i sovrummet där den ska stå så nu är det fixat :) Ska visa för och efter bilder på mitt hår så ska ni få se hur slitet det är. Sen ska jag sova :)


Före här med alla tovor som jag inte kommer åt


Efter att Sofia borstat ut allt så inser jag hur långt hår jag faktiskt har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0