Sjuk måndag :(

Gick upp vid sex å tog upp Liam. men han var så varm att jag inte ville lämna han på dagis så jag ringde mamma å kollade om hon kunde vara barnvakt i morgon iaf å de kunde hon. Sen ringde jag dagis å sa att liam inte kommer å sen ringde jag skolan å sa att jag var hemma med sjukt barn vilket jag vart 3 dagar den här månaden. Så är lite rädd att jag inte får gå kvar nu så får nog prata med Bosse i morgon eller nått. Hade ju vart bättre om man kunde dumpa Liam på sin pappa eller nått när han är sjuk men men.. Sen sov vi till halv tolv igen å sen dess har Liam bara gnällt å gnällt å gnällt. Förut var han i sitt rum när något rasa å han skrika. När jag kommer in så har han fått ena lådan över sig så han blödde på sin fläskläpp. Det är första gången jag ser han blöda. Så vi satt å gosade tills han var tillräckligt nöjd för att springa å leka igen. Posten kom sent å när den väl kom fick jag brev från kronofogden å som jag fatta det så lägger dom ner "kallelsen" mot Magnus. Eller vad man ska kalla det. För att dom anser att han inte har saker för det värdet jag ska ha? jag fattade inte så mycket men jag blev iaf irriterad. Å sen får jag inga pengar från CSN eller försäkringskassan denna månaden. Kul inte. Försäkringskassan har jag ju skickat in nya papper till eftersom jag flyttat så det är under utredning ÄN! å CSN är samma sak. Är under utredning där oxå eftersom jag gått ner från 100% till 75%. Tycker dom kan snabba sig lite för det har ju gått flera veckor. Men tydligen jobbar myndigheter å sånt inte snabbt!

I morgon ska vi till Rackstad med skolan. Jag ska stå i cafeterian å det ska bli skitkul faktiskt :)

Men nu ska jag gå å äta lite mat. Varma smörgåsar :) Ska se om lilleman vill ha oxå men säkert inte för låter som han somnat någonstans?! Får gå å kolla det först :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0