Speed dating :)

Jag glömde berätta en sak om igår. Jag sa till syrran att på min nästa helg så kan vi köra en sådan där speedgrej du vet å Milli svarade jaha en gokart menar du? Jag började skratta och sa nej men en sådan där speed dating eller vad det heter.  Milli såg ut som ett frågetecken å hade ingen aning om vad jag menade. Så jag förklarade att tjejerna sitter vid ett bord å så har dom ett visst antal minuter på sig med varje kille innan dom ska flytta sej ett hack å sen fyller man i vilka killar man gilla osv. Milli hade aldrig hört om det å trodde jag var knäpp. Men så kom mamma och brorsan å Milli frågade mamma om det å hon svarade ja man har fem minuter på sig å sen började Chrille oxå förklara något om det så vi alla tre visste om det men inte Milli. Milli åkte hem och Googlade speed dating (Hon googlar ALLT) Och det hade vart nått sånt i Karlstad 2007 Så nu harj ag lärt syrran något nytt :D

Nu ska jag strax dra. Ska till syrran på Spelkväll för det är hennes helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0