Torsdag - Ärenden på stan och musikcafe :)



Ringde och väckte syrran vid 6 och fråga om hon ville vara barnvakt. Men det ville hon inte. Så ringde mamma och mamma ville. Jag sa att jag var tvungen att gå 7.15 å då sa mamma att det var för tidigt så vi bestämde att mamma skulle komma vid åtta å köra mig till skolan ist. Hon hämtade bilbarnstolen hos Milli å så åkte vi till skolan. Jag hade samhällskunskap å sen åkte jag hem. Var hemma vid tolv så då åkte vi ner på stan å fixade lite ärenden. Åt pizza på Shalom, handlade välling till Liam, var på apoteket och köpte massa medicin för 1074 kronor. Skitdyrt. Hämtade ut 3 recept åt Liam bland annat astma medicinen som är skitdyr å Sen hämtade jag ut 3 recept åt mig oxå så nu ska väl vi två bli bra här hemma :) Var även på Perrys å beställde gul patron å ÄNTLIGEN så finns den på lager. Bara väntat i två månader. Så den borde komma till veckan :) När vi var färdiga åkte vi till Dottevik å hämtade Tommy å sen hem till syrran där Tommy hämtade ett papper. Milli blev med mig hem så jag och Liam åkte med Milli medan mamma å tommy åkte hem. Såg på bröllopsfotografen å den var inte direkt bra.... Man hade nog lite för höga förväntningar på den faktiskt. Sen åkte Milli hem för att byta kläder.
Tanken var att hon skulle sitta barnvakt medan jag var på skolan men Milli fick för sig att hon skulle med så jag sa att då fick hon väl det om hon tog ut Liam när han blev gnällig. Så när hon kom i söndagskläderna å jag sa att vi skulle åka dit så fick hon ju nästan panik för att hon hade fel kläder på sig. Så därför var hon tvungen att åka hem å byta :) Mikaela kom hit vid sex tiden å lekte med Liam till syrran kom och vi begav oss till skolan. Syrran vart nog riktigt imponerad av att de var så bra ;) haha. Sen fick hon träffa Cecilia oxå det är ju bra innan vi åker :) om det nu blir något då för alla verkar ju bara skuva upp det? Kom igen jag VILL ju åka :D Men men musikcafet var som vanligt bra och Liam var snäll :) Han charmade ju en hel del oxå verkade det som :) Han klappade inte i händerna när alla andra gjorde det utan han klappade i händerna mitt i låtarna ist :). Han somnade iaf när vi kom hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0