Torsdag och Fredag

Snabbt inlägg för jag är astrött. Ovanligt va?

Liam vaknade vid 2 å somnade vid fyra å jag gick upp 7. Vid 12 kom mamma å vi gick ner till Shalom å åt lite pizza, konsum å postade paket å sen till Virveln där jag klippte mig. För första gången blev jag faktiskt nöjd :) Sen åkte mamma hem å jag gick till Lindex å köpte en ny mössa å 3 par byxor till Liam å sen till Konsum å handlade lite å så hem. Sofia kom å vi satt å kollade på argalappar.se bland annat för Sofia har inte mycket till liv :) Sen vart det en film å efter det gick Sofia hem å jag la mig.

Fredag
Gick upp vid 9.30. Vid 10.30 kom Mikaela så vi gick bort till stan å mötte upp syrran. Åkte å lämnade Liam på dagis å sen blev vi med syrran till Kicks där hon köpte likadan mascara som Mikaela har bara för att Mikaela har långa ögonfransar :) Sen var vi på systemet så syrran fick köpt sig lite dricka inför morgondagen. Efter det blev det en semlefika på nordells. Syrran körde oss till skolan å vi kom i tid haha. Våran svenskagrupp hade svenska med bättre svenska gruppen så vi såg på en film Masjävlar å sen slutade vi. Syrran kom och hämtade mig å vi gjorde två snabba ärenden i stan. Och sen köpte vi toning till mig. Hämtade Liam på dagis å åkte hem. Där mötte vi upp mamma och Tommy så tonade mamma mitt hår :) Jag ville egentligen ha ljusbrunt men då skulle det inte dölja mitt röda hår som jag ville så jag fick en annan ljusbrun fast den är mörk. Ja precis den är mörk men heter ljusbrun haha. Men det blev nog helt okej snyggt iaf :) När mamma och Tommy åkt så skulle Liam sova men han grät till och från mellan 6-9 å då var han i sängen, i knät på golvet i soffan osv så inget dög. Men till slut somnade han. Jag och syrran satt å käkade varma smörgåsar å såg på film. Jag gjorde Millis smörgåsar med två tomater och en ostskiva över tomaterna. Milli gjorde mina smörgåsar med en tomatskiva och tre ostskivor över så vi skrattade lite åt hur olika vi gjorde :) Jag visade Milli en jävla bra film :) Step Up. Hon blev så kär att hon genast ville se 2an oxå så det gjorde vi med :) Nu har syrran åkt hem och jag ska sova för i morgon då jäklar är det full dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0