4 Januari

Idag gick vi upp vid 10 och Liam var mycket trött. Men ville inte lägga sig förrän vid 14 igen så jag passade oxå på att sova. Sov till 17 å kom på att det var ju himla smart av en trött Jezzica. INTE. Så Liam var inte så trött 17.30 när han egentligen skulle lägga sig :) Jag, Liam, Mamma, Brorsan och Tommy åkte till Edane å hämtade mitt paket med 11 filmer :) Och köpte lite mat. Stannade inom Tommy så han fick hämta kläder å sen åkte vi hem. Tommy lagade mat. Jag gick hem å la Liam vid 19 för då var han trött å somnade med en gång. Lite tur hade jag allt ändå =) Sen kom syrran hit så vi såg på en skräckfilm. Drag me to hell hette den. Jävlar vad vi skvatt. Mamma och Tommy som kollat på filmen satt mest och skrattade åt oss. Men den var bra :) Nu ska jag nog lägga mig å läsa några sidor i en bok som jag börja läsa igår. Den verkar mycket spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0