Dött djur i grillkryddan!

Idag var Liam riktigt duktig. Stod vid ytterdörren å skrek pappa 3 gånger innan han bankade huvudet i dörren och gick därifrån. Ingen arg, sur å tvär Liam idag inte :) Liam har nog inget i huvudet iaf. Han bankade sitt huvud i mitt å jag fick skitont. Fick Liam? Nej han bara skrattade å tyckte det var lika kul som alltid när man får skada någon. Sen slog han huvudet i stolen bara för att jag sa att han inte fick dra i sladden. En äkta busunge :) Idag har jag äntligen fått ur tummen och börjat dammsuga. Liams rum stod först på tur eftersom han var trött. Så vi städade rummet ihop å sen fick han sitta i sängen och titta på. Ska skura lite senare sen e nog städningen klar äntligen :) Gjorde mat förut. Potatis, brunsås och kottletter. Jag gillar inte krydda och brukar bara krydda kottletter och inget annat jag lagar i princip. Men när jag tog fram min stora grillkrydda så ser jag att det är ett stort hål där prickarna ska vara. I burken ligger något väldigt dött. Jag skulle tippa på en mus men det är svårt att se vad det en gång i tiden var. Jag kunde inte ens känna att maten var god för jag tänkte bara på grillkryddan. Tur att jag inte hann använda den iaf. Så nu har jag slängt ALLT som stod i det skåpet. Löjligt tycker ni kanske men jag vill inte ha något ofräscht... Och för övrigt så har trötta Liam inte somnat än trots att han för 30 min sen knappt kunde hålla ögonen öppna... :)

Kommentarer
Postat av: Bodil

Åh, fy tusan vad VIDRIGT!! :O Aldrig mer grillkrydda, jag säger bara det.

2010-01-17 @ 23:45:03
URL: http://enmynta.se
Postat av: Jezzica

Nej man blir inte så sugen på det längre :)

2010-01-18 @ 00:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0