Filmkväll hos linda :)

Vid tio igår skickade jag till linda att ta med sin dator hit. Hon frågade vadå dit skulle vi inte vara här? Så jag frågade om hon glömt av att jag skulle storhandla och det hade hon ju :) klockan tolv kom fredrik. Liam stod i köksfönstret och knackade när han fick syn på honom. När liam åkt började jag packa upp allt. En kastrull saknas. Den jag använder mest. :( men så är det i flytten alltid något som försvinner. Klockan sju kom linda så vi åkte till palmviken. Men hann inte långt när det börjar låta oroväckande i bilen. Stannar på parkeringen bakom systemet och ser att höger bakdäck är en decimeter utanför bil. Mamma, Tommy och brorsan kom snabbt och kollade och det var hjullagret son gått. Linda var tvungen att parkera bilen där. Vi åkte och handlade lite snabbt så fick inte med mig något jag behövde typ. Sen åkte vi hem till linda. Milli kom över. Linda ringde bärgaren som kom och lämnade bilen på ok verkstaden. På syrran körde ner linda till bilen medan jag fick vänta tills dom kom tillbaka :) Sen värmde linda bröd i ugnen. Brandvarnaren började tjuta så hon försökte få tyst på den. Till slut drar hon ner den från taket med plugg och allt. Hehe. Sen kunde vi äntligen börja se på filmen. Vi såg the ugly truth den var verkligen bra. Vi satt och skrattade hela filmen typ. Till det myste vi med ostbågar, popcorn, godis och cola :) efter filmen satt vi och pratade lite. Kvart i ett åkte vi från linda. Syrran körde mig hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0