Flytten :)

Igår var dagen då jag och linda flyttade :) jag, mamma, linda, tommy, syrran och bettan började med mina saker vid ett. Vi körde ett och ett halvt Lass. Fick låna lindas säng oxå så vi hämtade den med. När dennis och chrille slutat skolan kom dom och hjälpte oss med mitt halva Lass. Sen åt vi pizza medan linda och bettan förberedde för lindas saker. Åkte dit och tog lindas saker. Då behövde vi bara ett Lass så det gick fort. Lämnade liam och bettan i lindas lägenhet så drog vi till em. Tio minuter innan stängning stormar vi sju personer in och säger att linda ska ha en soffa. Dom var nog inte vana vid så snabba bud för dom var chockade att vi hade kärra med oss Hehe. Sen när vi var färdiga så tog vi med oss liam hem och sa hej då till linda och bettan. Lämnade av familjen i edane och sen klockan sju kom jag och liam hem till vårt nya hem. Liam somnade klockan åtta. Han smågnällde emellanåt men var bara ge han nappen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0