Första dagen i nya lägenheten.

Liam vaknade halv fem i morse och ville upp och leka. Jag satt mest och tittade på med en legobit i handen. Hallå hur aktiv tror han att jag är så tidigt? Efter en och en halv timme tröttnade han och ville äntligen sova igen. Vid tio vaknade jag av liam. Han stod och sjöng eller något. Han lös upp när han såg mig. Satt och lekte på hans rum och han log hela tiden. Han har i stort sett haft ett leende hela dagen. Han springer omkring och gömmer sig i köksskåpen, packar upp saker och packar ner. Slänger både skräp och sånt som inte ska slängas. Men han är söt ändå :) han klämde fingrarna i köksdörren förut. Det tyckte han inte var kul. Jag liam och milli åkte ut till edane och hämtade min data och tvätten sen städade vi huset. Var hemma vid sju tror jag. Jag har diskat massa. Jag vill gärna diska allt innan jag ställer in det för jag tycker det är äckligt att det legat i lådor och papper och så. Syrran tyckte det var onödigt men. Har lagt liam. Men idag var det inte lika lätt att somna. Han bara gråter och gråter. Nu har han vart tyst i tre minuter så kanske att han sommar snart :) har träffat två grannar oxå. Han bredvid mig hälsade mig välkommen. Det var ju snällt :) har faktiskt sett en film oxå. Är ju barnledig lördag till söndag eftersom siv ville låna honom. Så då har jag tid att packa upp i lugn och ro. I morgon ska jag även storhandla med linda. Sen ska jag linda och syrran gå filmkväll hos linda. Inviga hennes nya soffa :) och vet ni? Gud så gott jag har sovit i natt. Har en mjuk säng nu. Gott att kunna ligga utan att känna fjädrarna hela tiden. Nej hänga upp gardiner och lägga in tvätten sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0