Framifrån 20100102 - Bakifrån 20100102 :)

Idag blir det samma framifrån som bakifrån. Ja vissa har inget liv :D

Gick upp 8.30 gav Liam frukost å gjorde han i ordning. Sen packade jag väskan och lämnade över han till farfar klockan 9. Då var han fortfarande så trött att han inte ville lämna ifrån sig nallen så den fick bli med :) Jag sov från 9-16 för jag har inget liv som ni märkt :D Sen gick jag å duschade och åkte med mamma och Tommy till konsum å handlade lite. Liam kom hem klockan 18 å då sov han så var bara klä av han å lägga han med en gång. Mysig kille man har då :p Gick över till mamma å åt potatis å ugnsbakad falukorv som tommy gjort. Han är mammas kille om jag inte berättat det tidigare :) I år ska jag nämligen bli bättre på å skriva blogg. och bättre på att ta hand om mig själv. Såg på en dålig film efteråt. Jag ser bara på dåliga filmer nästan. :( Syrran hade ringt under filmen så jag ringde upp och hon ville ha med mig ut så hon hade bett mamma passa Liam :) Så jag gick över med Liam å saker å så gick jag till garaget för å leta upp Liams extra säng. Nu sitter jag här å bloggar innan jag ska ut. Ska bara smuggla med lite cider i väskan så är jag färdig :) Äntligen ska jag få festa i karlstad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0