Glada Ankan

NATTEN:
Linda kom ju och hämtade mig. Vi köpte blanddricka på OK och sen släppte hon av mej hos syrran. Jag gick in i duschen å sen gjorde jag mig i ordning. Jag och syrran började dricka och givetvis skördade jag min farm :) Efter 21 någongång kom Jerry och hämtade upp oss. Sen åkte vi till OK där Jerry skulle ha något och sen åkte vi å hämtade upp Kim. Milli hade brännt en skiva till Jerry eftersom han bad om det och vi var säkra på att vi inte fick lyssna på vissa låtar. Men Jerry lyssnade på rätt många sådana låtar vi inte trodde han lyssnade på tex Higer med erik grönwall. Då satt både han och Kim å sjöng med å vi tjejer satt mest chockade haha. Vi hade pisspaus efter vägen och Milli kom på att P kunde stå för pisspaus. Drog några varv i staden å gick sen in på Glada Ankan. Är gratis inträde varje lördag hela Januari och sånt gillar vi. Är dock 23årsgräns fick jag veta. Var väldigt mycket folk där mot vad det var förra veckan när jag var där. Sånt gillar vi :) Den killen som slängde ut mig gick bakom baren till en annan kille å Milli sa å titta där är han som slängde ut dig. Å jag svarade ja å den andre är bög. Å Milli sa Nej det är han inte men jag ska fråga. Å vad svarade han då? Att han bor med sin pojkvän. Då skrattade jag iaf :p Jag och syrran började snacka med två killar Patrik och Daniel. Patrik bjöd oss på dricka å sen delade jag och Milli på oss kan man väl säga :) Kim bjöd mig på dricka å när jag satt å drack kom killen som slängde ut mig fram å log så sa han du dricker inte cider idag blinkade i ögat och gick sin väg. Gullig liten kille va? hehe. På väg ut vid 2 så ställer jag och Milli oss å snackar med en tjej å killen som skulle med henne hem för natten. Han var väldigt på å alla 3 sa till han att vänta tills ni kommer hem å så där. Han sa att han inte kunde vänta å så sa jag men hon bor väl säkert bara 10 min härifrån å då skrattade hon å sa ja det gör jag faktiskt :) Många rätt jag hade då :) Vi drog till Max å käkade lite mat. Gud vad god hamburgaren var eller så var jag bara väldigt full :p Och enligt Jerry så var det där på Max som han fick höra hans bästa kommentar för dagen. Killgänget bakom oss diskuterar lite med oss å jag säger 22 cm å så svarar en kille 22 cm var ju inte mycket att komma med. Så jag svarade nej jag vet jag har ju 60 cm. Å han svarar ja det borde du ha med dom där hårskorna. Alla vek sig ju av skratt å då menar jag verkligen alla. :) När vi ätit upp så satt vi kvar länge och snackade å tog lite kort osv. Milli tog kort på ena killen i gänget och han svarade du ta inte kort för då ska jag med göra det. Han tog fram sin kamera och knäppte lite kort sen åkte dom. Deras chaufför var iaf väldigt snygg :D (Ja Linda du blir nog inte förvånad) :) Jag var hemma runt 5 men det betyder ju inte läggdags. :) Men iaf vid 06.30 blev min telefon tyst å jag kunde somna :D

IDAG:
Syrran ringer och väcker mig klockan 11 och jag har ingen aning om vad vi pratade om. Minns bara om hon fråga om jag pratat med mamma å jag svarade nej å sen frågade hon vad jag skulle göra nu så jag sa att jag tänkte fortsätta sova så länge jag inte hade Liam. Men mer än de minns jag inte så du får gärna uppdatera mig syrran :P Klockan var ju typ 15.30 när jag väl tyckte att jag sovit klart. Det var skönt som vanligt :p Brorsan och Tommy fick start på bilen :D Så när bilen vart på 30-60 min så åkte vi till staden å handlade. Sen åkte vi hem till Tommys pappa å hans tjej. Satt å fikade å snackade en massa. Sen skickade Fredrik att han åkt så var ju bara att tacka för allt å åka hem. Fick hem en väldigt sovande bebis som inte ens brydde sig om att jag tog av han allt. La han i sängen å gick över till mamma å åt mat. Sen hem å titta till Liam å sätta sig vid datan. Skitdatan som hakar upp sig hela tiden. Slängde mig på sängen och började läsa andra kapitlet i min bok när jag hör att Liam blir hysterisk. Gick å tog upp han å han ville inte vara tyst. Satte mig i soffan med Liam å satte på en film men han ville verkligen inte ligga still utan bara vände å vred sig å skrek hysteriskt. Efter 15 min ger jag han alvedon och han lugnar ner sig tillräckligt för att ligga i min famn å snosa. 15 minuter senare sover han så jag gick och la han i sängen och gick tillbaka för å se färdigt den urdåliga filmen. Nu sitter jag här igen.. Ska skörda min farm å sen lägga mig å läsa. I morgon ska jag till skolan och sen till läkaren. OM bilen startar i morgon. Säkert inte med min tur.. Och Nej jag är inte bakis. Jag har ju tur som slipper det problemet iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0