Gott Nytt År 2010!

Nyårsafton:
Vaknade 11.30. Gav Liam frukost å sen satt vi å gosade en stund. Gick å satte mig vid datorn medan Liam lekte. 14.30 la vi oss igen. Jag vaknade 18.30 å strax efter vaknade Liam. Vi lekte på hans rum en timma typ. Sen gick jag å satte mig vid datan medan Liam lekte med sin bil som skjuter ut godis. Den gillar han :D Vid 20.30 Somnade Liam om så jag satt vid datan en stund. Sen gick jag och kollade på en film. En urdålig film... Klockan slog 00.00 å filmen slutade. Liam vaknade 15 min senare så vi satt i soffan å mös i 30 min innan han somnade om å jag la han igen. Sen satt jag på syrrans farm 02.30 inatt. Sen la jag mig oxå. Mycket givande nyår måste jag säga men vem bryr sig?

Första dagen på det nya året:
Jag hade otrolig huvudvärk när jag vaknade av Liam klockan tio idag. Gav han frukost å trodde jag skulle få sova om men inte det nej. Jag låg i sängen till halv tolv med en unge som låg å kastade napp, lego, nalle å bilar på mig. Då vill han nog ha upp mig :) Vid ett kom syrran och vi gick över till mamma å väckte dom. Spelade Monopol med syrran, Dennis, Mamma och Tommy. Mamma åkte ut först, sen jag, sen Dennis å sist Tommy. Milli vann med typ 63 miljoner eller nått sånt haha. Vi kör Visamonopol så det är utan pengar då :) Det tog 5 timmar. Sen åt vi mat. Jag och Milli gick hem å la Liam vid åtta och han somnade med en gång den lilla busen :) Vi såg på en bra film :D Milli åkte hem och jag såg på en annan bra film :D

Jag älskar Liam så otroligt mycket. Jag önskar jag kunde ge han allt han behöver för att aldrig någonsin bli sårad. Men jag vet att han kommer bli sårad. Det märks redan nu att han faktiskt märker och fattar. Jag tycker synd om älsklingen varje gång vi går igenom samma visa.. Önskar han slapp känna saknad! Men jag finns allltid här för han min lilla älskling :)

Ni får ha ett riktigt bra 2010 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0