Känns bra

Gick upp å busade med Liam vid halv nio. Vid 10 såg jag på Facebook att Hanna skulle in på BVC för å ge Tolia vaccin. Å då kom jag på att Liam nog oxå skulle in idag. Så kollade min almenacka och mycket riktigt så skulle ju Liam in 11.30. Var bara ringa mamma å säga till om det. Så kom iaf dit å Liam fick sin andra vaccinspruta. Sen pratade vi om när Liam ska in till läkarn igen för han skulle få en kallelse när han var ett å den har inte kommit än. Så får nog ringa karlstad å be dom skicka en tid snart ifall dom glömt av honom eller något. Han blev iaf jätteledsen av sprutan men så fort han fick leka var det lugnt igen :) Jo just det i väntrummet så gick han fram till en pappa å tog honom i handen. Han stod i 2 minuter å höll honom i handen så blyg är han iaf inte :) Hans son skulle bli 1år å 4 månader den 9e så ganska jämngamla :)

Idag har jag och syrran pratat om att åka ner å hälsa på våran kusin Jenny för vi har inte träffat hennes son än. Eller om vi ska åka till Sollebrunn ist. Vore gott å komma härifrån iaf så vore kul att dra någonstans.. Orka vänta tills i Juni liksom. Då ska vi dra å ha askul..... :D

Milli har vart här idag. Vi såg på en film på tvn. Taken hette den. Den var bra :) Sen gick vi över till mamma å såg på en film med mamma, Dennis, Tommy och Chrille. Skräck skulle det föreställa. Men var bara Dennis som hoppade till två gånger. Tommy sa att om jag kom med ytterligare en dålig film så skulle han stänga av den å sen aldrig någonsin låta mig välja en film. Men måste säga att trots att den inte var läskig så var det den bästa filmen jag visat tommy haha....

Alltså jag kan inte beskriva med ord hur jävla glad jag är. Det ska bli så jävla gott. I morgon skickar jag in väldigt viktiga papper och sen är det på riktigt.. Då börjar mitt nya liv och mitt nya jag och jag ser fram emot det. Ååå vad kul det ska bli :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0