KLAGOINLÄGG!!!

Vid 04.36 hör jag någonting utanför fönstret och helt plötsligt börjar det lysa. Jag hör att någon går utanför å funderar på vem det kan vara. Tittar ut lite försiktigt bakom gardinen å ser Tommy stå böjd över mammas bil. Varför? Han skulle ta in batteriet å lägga filtar över motorn för att få den varm. Jag skickade till mamma å avslutade smsen med ja och folk undrar varför jag är konstig. Hon skrev bara hehe för vem kommer på iden vid fem på morgonen att gå ut å sköta om sin OFUNGERANDE bil? :D

Är sååååå IRRITERAD!!!!!!
Vaknade vid 11 av en väldigt tjutande Liam. Känner redan när jag öppnar min sovrumsdörr vad som hänt och tänker a men för fan.... Öppnar Liams dörr och mycket riktigt så sitter han i sängen och kletar bajs överallt. Fast blöjan sitter på.. Skulle slänga han i badet å inser att vi INTE har något vatten. Jävligt lyckat tänker jag! Fick tvätta av han så gott det gick med tvättservetter. Sen gick jag över till mamma medan Liam satt å åt frukost. Där hade hon två flaskor vatten hon snott från stan igår då vi inte hade vatten under ett litet tag på kvällen. Tog med mig en flaska hem å tvättade Liam så gott det gick med vattnet. Sen snubblade jag över den där förbannade jävla sladden som går genom hela köket. Precis som jag gör 100 gånger om dagen..... Den går från kylskåpet till ett annar eluttag för att annars går proppen om den sitter under bänken. MEN proppen går ändå!!!! Sen skickade jag till Fredrik och frågade om han skulle ha Liam idag. NEJ!!! Förvånad? NEJ.. Han hade inget vatten och bara 13 grader inne.. Han skulle ha honom i morgon ändå.. ÖH har han inte samma problem då??? Jag talade iaf om att jag inte tror ett dugg på det! Fick Liams farfar till att ta Liam över natten eftersom jag ska till Karlstad å festa ikväll. Har vart bestämt en vecka å jag har längtat :D Han hämtade Liam klockan 13 å jag sa till honom att bada Liam så det skulle han göra iaf. Tack gode gud för att någon har vatten. Vårt vatten funka inte än. Så frågade mamma om dom fått start på bilen men nej det hade dom inte. Var 3 bilar på gården förut så fårgade mamma om jag kunde åka med någon av dom in till stan och duscha hos syrran men då hade ju alla bilar åkt... Så försökte med varenda kotte som har körkort och bil i princip för att komma hit och hämta mig och lämna mig hos syrran. Men alla var fulla, bakis, hade ingen bil hemma eller svarade inte.. Efter några efterlysningar på Facebook så kunde Monica hämta mig. Hon är taxichaufför =) Men då sa min Linda att hon fått tillbaka sin bil och kunde hämta mig så då blev det svårt att välja :D Men bestämde iaf att Linda skulle komma om 40 min. Så nu sitter jag här i mitt SKITKALLA hem å väntar på Linda. Jag har inget vatten, Ingen värme i alla andra rummen utan mitt å Liams rum dom kokar, sladd i hela vägen, ej fungerande fläkt, Så fuktigt att min mat blivit till klumpar i skafferiet. (Pulvret alltså så som nypon osv) Slängde skiten iaf, Sen har jag is på fönstrena INNSIDAN av fönstrena. Dörrarna får man knuffa på en timme innan dom öppnas å folk undrar varför jag inte vill bo kvar? Trivs inte för fem öre. Mår så dåligt att jag inte ens orkar städa. Städar lite då, lite då osv men blir aldrig färdigt å det ser skit ut. Å då mår jag ännu värre för trivs inte hemma om det är stökigt. Är det därför jag inte kan sova förrän 5-6 på morgonen tro?? Jaja nu ringde Linda och sa att hon åker från stan så snart är hon hos mig :) Då ska jag snabbt duscha hos syrran å sen åka med syrran, Kim och Jerry till Karlstad och den här gången ska jag INTE bli utslängd :D

Kommentarer
Postat av: jenny

Oj jag lider med dig. Man kan inte annat än å skratta åt allt elände ;) Barn och inget vatten är ingen bra kombination hoppas det ordnar sig snart. Och att du får en riktig toppen kväll efter allt elände.

2010-01-09 @ 20:50:07
URL: http://minasmasmultron.blogspot.com
Postat av: Milli

Hahaha ja här var det mycket klagande hehe... Man ska inte bo i hus mitt ute i skogen! :)

2010-01-10 @ 15:57:00
URL: http://millis-vardag.blogspot.com/
Postat av: Jannike

Haha förlåt men faan vad skönt att nån är lika grinig som mig ibland :D

2010-01-10 @ 17:17:30
URL: http://imsevimsevilse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0