Lördag

Vaknade av att Roland ringde. Han stod utanför å skulle hämta Liam. Ja när man är vaken hela natten med en otroligt gnällig son så vill man ju gärna sova på morgonen :) Gick iaf upp å gjorde i ordning Liam å lämnade över honom till farfar :) Liams första temp i natt låg på 34. Var tvungen å fråga mamma om det var normalt men det var det inte. Så hon sa till mig att ta en igen å då låg den på 35. Efter ett tag fick jag hämtade mammas temp å då låg den på 36.4. Fortfarande lite lågt för å vara Liam men vet inte vad det beror på. Gick iaf å la mig så fort Roland åkte :) Sov till klockan tre. Då var jag pigg nog att gå upp å ta tag i dagens erbjudanden. Mycket disk å två filmer hann jag iaf med :) Liam kom hem runt halv sju. Ville inte sova så vi satt å gosade i soffan. Sen gick han omkring å blåste bort allt som gick att blåsa iväg. Och han visade lite nya moves han lärt sig medan vi lyssnade på Neradio :) Otroligt söt unge måste jag säga :) Han somnade vid 22. Jag har hängt upp två maskiner tvätt oxå. Nu är tvätten borta :) så gott som iaf :) Ska skörda min farm å lägga mig i sängen å läsa lite i boken innan jag somnar.

6 Dagar kvar och jag LÄNGTAR ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0