Måndag idag då

Jag skulle till skolan idag. Men febermannen ville inte på dagis så det sket sig. Tänkte lämna han å låtsas att jag inte visste han hade feber men han var så varm i morse så tänkte det nog var bäst att han var hemma. Vi kom iaf in till stan på eftermiddagen för att handla lite mat. Plockade upp syrran oxå för hon ville inte köra eller gå till affären hehe. Brorsan ville att jag skulle köra hans bil till vägen å hämta upp honom och dennis antar jag. Men jag svarade inte ens. Snällt va? =)

Är arg på Liam oxå. Vet att han antagligen inte fattar vad han gör men jag tycker det är så fruktansvärt GRISIGT å ta av sig bajsblöja hela tiden. Så nu badade jag honom för 3e gången idag.... Och jag tejpade igen blöjan oxå. Ska börja ta på han pyjamas. Han gillar ju inte det men han får faktiskt hellre svettas än grisa för mej. Måste bara köpa pyjamaser först. Och när jag kommer härifrån så ska han få en ny Madrass och kudde. Det är välbehövligt kan jag säga så det blir lite fräschare. Hoppas bara att man kommer härifrån snart.

Nu ska jag sätta mig å se på film med lite coca cola å choklad medan Liam somnar om. (Inte för att jag känner smaken så sjuk som jag är men ändå) :D

4 dagar kvar :)

Kommentarer
Postat av: Jannike

Seriöst du kan ju inte ta honom till dagis om han är sjuk, han kanske behöver vara hemma och ta det lugnt istället tills han är helt hundra och inte åka omkring. Om du lämnar honom sjuk på dagis så drabbar ju inte de bara dig utan andra barn med smittesspridning och framförallt så drabbar de din son som definitivt inte orkar med det ståjet.

2010-01-26 @ 21:02:17
URL: http://imsevimsevilse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min tös har många ggr med gjort så men inte blir ja arg! Dom vet ju inte! Dumt å bli arga på dom! Säg att men Liam va gör du å med ett skratt i ställe

2010-01-27 @ 13:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0