Max Originalmål

Syrran kom hit vid 9 å hämtade upp mig och Liam. Skulle bli med henne till läkaren i karlstad för hon ville inte gå själv och eftersom jag ändå inte kunde ta mig hem från skolan så tänkte jag att jag lika gärna kunde bli med henne. Åkte 2 timmar innan hon hade tid. Sprang inom elgiganten å Milli kollade på typ inget och det är väldigt bra för att vara Milli :) Sen letade vi parkering på sjukhuset. Åkte tre varv utan att hitta nått. Sen kom en parkeringsgubbe å sa att vi skulle åka å ställa oss på någon skola. Milli anmälde sig och vi hann vänta 10 minuter innan hennes läkare kom. Liam fick en låda med leksaker av en gubbe som satt i väntrummet så han var nöjd :)

När Milli var klar åkte vi till Max för att käka lite mat. Jag beställde Max originalmål utan lök och syrran beställde max originalmål utan ost. När vi skulle börja äta så märkte jag att jag hade lök på min hamburgare ändå. Så jag gick å sa till. Då fick jag en ny. Jag tyckte den var väldigt liten så jämförde med syrrans som var dubbelt så stor. då la hon märke till att min hamburgare hette något annat. Så jag gick å bytte ytterligare en gång till. Min 3e hamburgare var äntligen RÄTT!! Då ska Milli börja äta sin hamburgare och ser att hon har fått ost på sin ändå. Så hon går oxå å byter. Sen sa hon till honom att hon ville ha ett extra glas eftersom vi fick fel 4 gånger. Det fick vi :) Jätte fina glas som man fick med barnmenyerna :) Inte alla som får 5 hamburgare innan man får rätt liksom. Liam hann äta upp hela sin meny före vi ätit upp så han satt mest å roade sig med sin ballong :) Sen åkte vi inom Netto å kollade lite. Liam fick en egen vagn att köra å han verkligen flög fram genom butiken. Han tyckte det var jättekul att köra. Å när Milli plockade fram något hon skulle ha så tog han det från henne å la i vagnen så fortsatte han springa iväg skrattandes :D Jätte gullig unge faktiskt :)


Jag var hemma hos mamma med mamma och Tommy och kollade ut genom fönstret på brorsan :) Han skulle ut å busköra lite med sin bil men bilen satt fast i en snödriva :) När jag är på väg hem så har brorsan tagit sig loss å är påväg ut från gården. Lämnar lite saker hemma å går över till mamma igen. Då ser jag att hon och Tommy oxå har åkt iväg. Så jag skickade sms på skämt och frågade vart brorsan fått stopp. I diket svarade mamma. Han hade seriöst satt sig i diket i 70km. Smart den grabben. Jag hörde grannen åka förbi med sin traktor. Sen såg jag grannen komma tillbaka med sin traktor å står utanför mig och väntar. När jag ser första bilen komma. Mamma och Tommy så gick jag ut å frågade om traktorn var tvungen att hjälpa brorsan och det var han :) Så djupt satt brorsan å så hade han mage å klaga på att syrran satte sig lite grann i diket i 20km/h. Jävlar vad jag satt å skratta åt brorsan då. Speciellt åt korten mamma tog. Vet ni vad han sa när han parkerade här utanför? Där står den fan bra hehe

Jag, mamma, brorsan och Tommy satte oss å kollade på en rysare. In love whit the dead. USEL film... Alla 4 satt å längtade till den skulle ta slut. å de var nog mer drama än rysare iaf för inte var den ett dugg läskig heller. Skitfilmer.... :)

Kommentarer
Postat av: Milli

Haha ja det var en rolig dag :) Mycket skratt!! Och jag såg bilderna på brorsans bil på facebook och kommenterade att han inte skulle klaga på mig för jag hade ju iaf haft körkort nästan 5 år han hann ju inte ens få sitt innan han körde i diket :D hehe.. Men du glömde skriva om den filmen vi såg juh.. den var bra!

2010-01-20 @ 11:43:21
URL: http://millis-vardag.blogspot.com/
Postat av: Anonym

puckon ni hade väll tagit varandras hamburgare du hade väll fått hennes med lök och hon din med ost!!!!!!!!!!!

2010-01-21 @ 19:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0