Natten + Dagen

Natten:
Jag åkte med syrran, Jerry och Kim till karlstad. Vi åkte några varv och gick sen in på glada ankan. var typ inga folk. Å jag hann väl vara där typ en timme innan jag blev utslängd. Eller ja det var en 19årig diskplockare som sa till mig att antingen får jag gå ut självmant eller så kallar han på vakten. Varför? För att jag drack en Xcider och det sålde dom inte där. Ooops :p Jag gick ut å stod ensam ute i 2 timmar. Snackade i telefon för det mesta. Men skrattade även åt vakten på glada ankan. Dålig humor hade han :) Det kom fram en tjej till han så sa hon ursäkta jag letar efter någon anka eller nått som skulle ligga här vet du vart? Och han svarade Nej jag har ingen aning faktiskt. Sen drog han ner dragkedjan å visade sin t-shirt som det stod glada ankan på så frågade han ser du vad det står? Å hon bara Ja. Okej välkommen in sa vakten och skrattade. Haha Vid två kom resten av folket ut så vi åkte vidare till Max å käkade lite mat. Sen åkte vi vidare hem. Var hemma vid 04.15 men satt uppe å pratade i telefon och skrev på msn till 06.30. Sen gick jag och la mig :)

Dagen:
Vaknade vid elva av att mamma skrev att vällingen var slut och att jag skulle hämta Liam typ. Så jag frågade Fredrik om han skulle ha Liam men hans bil startade inte så det skulle han inte. Gick till mamma å hämtade Liam å åkte till konsum å handlade välling. När vi kom hem hade jag en mycket sovande bebis :) När han vaknade var det dags för pott träningen igen. Jag började pott träna han dagen efter Julafton. Men än har han inte gjort nått i pottan. Han gillar den inte. Däremot kissade han på golvet två gånger. Blä!! Han fick bada för första gången i år. Han tyckte det var kul nu när han har massa fler leksaker att leka med :) 17.30 somnade han men vaknade 19.10 typ å var vaken till 20.30 typ sen somnade han om. Jag har sett en komedi idag. Baksmällan. Den var faktiskt bra så ibland får jag till det :) Nu ska jag hoppa i säng. Natti

Kommentarer
Postat av: M

Aaaaw blev du utslängd:O haha oturligt må jag säga :O Ha det kanoners! krääm! // Madde

2010-01-04 @ 18:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0