Så får man besök

Syrran skickade sms om att hon var irriterad och påväg till mamma. Så efter att hon kommit så gick jag över till mamma. Milli berättade om sin dag och jag bestämde mig för att berätta om min så jag sa rätt ut jag har en död mus i min grillkrydda. VA???? kom det från 4 personer. Chrille och dennis satt i stora rummet så Dennis sa till chrille hon har en död mus i grillkryddan samtidigt som alla andra i köket flög upp å sa den ska jag fan se. Så jag, mamma, syrran, brorsan och Tommy gick hem till mig där dom minsann fick se den. Och Tommy berättade för mig att musen är inte hel. Antagligen så har någon annan vart där å knaprat på sin kompis. Alla tog lite kort på min polare eller vad man ska kalla han och jag räknar med att bilden läggs ut på Millis blogg så fort hon kommer hem. typ Fatta vad jag vill härifrån NUUUUU.. Men i morgon ska jag ringa arvika bostad och hoppas på det bästa :D

Kommentarer
Postat av: Milli

Din kompis ja :D haha...

2010-01-17 @ 23:25:31
URL: http://millis-vardag.blogspot.com/
Postat av: jenny

Snygg design du fått till :)



Ingen trevlig kompis du skaffat dig :/

2010-01-18 @ 08:07:21
URL: http://minasmasmultron.blogspot.com
Postat av: Jezzica

Tack Jenny :) Nej ingen vidare polare

2010-01-18 @ 13:38:55
Postat av: Jannike

Jättefin blogg, musen vill jag aldrig mer tänka på!

2010-01-19 @ 10:50:29
URL: http://imsevimsevilse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0