Söndag

Idag har Liam vart jätteduktig. Han har inte sagt pappa eller stått vid ytterdörren en enda gång idag :) Antar han börjar bli van... MEN FREDRIK HÖR AV DIG OM DU SKA HA ELLER INTE HA HONOM!!!!!!! Svårare än så kan det inte vara. Har nämligen inte hört ett ord om att han inte ska ha honom idag. Jag bara tog det för givet igår redan....

Jag gjorde soppa idag. Liam fick välja på kött eller grönsakssoppa. Han valde grönsakssoppa. Jag fick inte upp locket så jag sa till han att eftersom han är mannen i huset så kunde han gott öppna den åt mig. Han tog burken, satte den på golvet å satte sig bredvid. Sen började han försöka öppna. När han inser att det inte går så ställer han sig upp å ger mig den samtidigt som han säger Mamma. Ungefär som att jag skulle få upp den åt honom :) Så jag fick använda en handduk till hjälp tills jag till slut fick upp den. Bra styrka du har Jezzica. Ja jag vet :) Hade iaf skrattat om Liam fått upp locket. Då hade jag kännt mig mega stark :D Haha

Syrran skickade å frågade om hon fick komma på besök. Jag sa ja. Å precis när hon skrev okej så ringde Sofia å sa att jag kommer å hälsar på dej nu typ. Bara okej. Så syrran och Sofia kom hit å umgicks lite med sjuka mig och Liam. Milli och Sofia stod mest och tittade ut i alla fönstren. Sofia blev rädd när hon kollade ut genom rutan å fick syn på Milli så nära på andra sidan. Det såg lite kul ut :) Vi åkte till Edane Pizzeria å så blev Sofia hämtad där. Liam fick en chokladboll men åt inte ens upp den så då vet man att han är sjuk. Kom hem å såg på en jättedålig film. Ni börjar väl bli vana vid att jag ser på dåliga filmer :) Haha kom å tänka på Madde. Hon klagar på att jag tycker alla filmer vi ser på skolan är dåliga :) Efter filmen var Milli så trött att hon åkte hem.

Jag satte på en ny rysare för å se själv. Men hör att Liam inte kan andas. Så skulle ge han medicinen men det gick inte. Efter typ 10 min ger jag upp å går över till mamma å ber om hjälp. Mamma fick hålla i Liam så hårt hon kunde typ medan jag fick ge honom direkt ur sprejen ist för behållaren eller vad man ska säga. Det hjälpte en stund å sen blev han lika illa igen. Så då var det Tommys tur å hålla fast Liam. Jättejobbigt å höra att han inte kan andas. Får inte glömma att ta med den till dagis i morgon för nu behöver han den väldigt ofta :(

Jag frågade om vi skulle spela Skip-Bo. Dennis sa Ja först så alla andra hängde på. Dennis låg mest och sov under spelet så alla fick ropa på honom för att han skulle vakna varje gång det var hans tur :) Var jag, Tommy, Dennis, Chrille å mamma som spelade. Liam gick runt på en promenad med herr potatis det tyckte han var roligt :) Jag vann :) det tyckte jag om.

5 Dagar kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0