Tandläkarbesök

Vaknade 9 idag. Liam fick frukost å vi busade lite. Sen vid 11.30 somnade vi om. 12.45 vaknade jag å fick springa över och väcka mamma eftersom hon fortfarande sov. Så åkte jag och mamma in till stan eftersom jag hade en tandläkar tid. Brorsan passade Liam eftersom Liam sov så ville jag inte väcka han. Jag sa att det skulle ta 30 min å det tog 60 min haha :D Gissa om brorsan längtade efter mig haha. Vi stannade och handlade lite på vägen hem. Där mötte jag Tomas så var tvungen och fråga om det var Maddes mamma som erbjöd mig en lägenhet och det var det ju. Synd bara att den låg i dottevik för det är ju en fin lägenhet. Men jag SKA bo i stan så är det bara :D Jag, Mamma, Liam, Chrille och Tommy satt å käka mat hos mamma idag igen :) potatis, grönsaker, prinskorv och brunsås. Gud vad jag älskar potatis :D Sen vid 17.30 la jag Liam. Sen gick jag in i duschen och vid 19 så somnade jag med :) Liam väckte mig dock 22 då han skrek mamma mamma. Å när jag kom in så pekade han på golvet och sen i sängen. Så jag sa Nej men har du kissat i sängen Liam? hahahahaha lät det från sängen. Så jag gav han en flaska välling och bytte i sängen. Nu vill han ju dock inte sova så han har hjälpt mig plocka ner alla kulor från granen och sitter nu å leker med Nalle Puh. Och vet ni? på torsdag börjar skolan. Och jag har inte gjort nått vettigt alls :( Och Fredrik frågade om han fick ha Liam lördag till söndag. Det vet man ju inte om det kommer hända men han har iaf frågat. På lördag är det förresten ett år sen Fredrik träffa sin son första gången :) Nej nu ska jag fortsätta städa så något vettigt blir gjort :p

Kommentarer
Postat av: jenny

Ska du flytta? Flyttade du inte till huset för ett tagsen?

2010-01-06 @ 17:15:09
URL: http://minasmasmultron.blogspot.com
Postat av: Jezzica

Ja jag ska flytta så fort jag hittar något i stan. Jo det gjorde jag men trivs inte här så vill flytta.

2010-01-06 @ 17:28:00
Postat av: jenny

Ja det kanske blir lite lättare i stan att ta sig någon stans för du hade inte körtkort va? Hoppas du hittar något snart, jobbigt att inte trivas så vi håller tummarna.

2010-01-09 @ 17:05:11
URL: http://minasmasmultron.blogspot.com
Postat av: Jezzica

Nej jag har ju inte körkort än :( Då hoppas vi att era tummar hjälper :)

2010-01-09 @ 18:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0