Tisdag

Var på soc i morse å skrev på papprena om att Liams utredning är klar. Så nu slipper man Soc :)

Sen åkte jag till Försäkringskassan å lämnade in papper om nytt bostadsbidrag och mammapenning. Jag satte iaf tjejen på prov. Om man bara ska ha helger så får man bara 180 kr. Men tar man en dag till i anslutning till helgen typ fredag eller måndag så får man hela summan 407 kr om dagen. Så jag frågade om jag fick det om jag tar ut halva fredagen eftersom jag bara pluggar halva dagen. Hon visste inte å den andra tjejen visste inte men efter typ 20 minuter hittade dom svaret. Det går :) Så nu får jag mer pengar igen :)

Köpte diskmedel. Det kan behövas i mitt nya plejs :)

Ska flytta på fredag :) Ska bli granne med Linda i princip. Så vi kommer nog vara mycket med varandra framöver :) Ska bli så kul att komma in till stan. Kunna bli lite självständig :)

I morgon ska jag med Linda på Loppis :p Har jag tur kanske hon svänger inom Jysk så jag får köpt lite saker jag behöver :D

3 dagar kvar :D

Kommentarer
Postat av: jenny

Menar du att du får 407kr om dagen när du är mamma ledig? Vad beräknas din mamma pening på för årsinkomst? Låter väldigt mycket eftersom jag själv har jobbat heltid och har närmare 250000 i årsinkomst och jag får inte ut så mycket mer än dig.

2010-01-27 @ 08:08:53
URL: http://minasmasmultron.blogspot.com
Postat av: Milli

Granne och granne.. Ja ni kommer iaf bo i samma stad :)

2010-01-27 @ 22:50:29
URL: http://millis-vardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0