Vart med Linda :)

Gick över till mamma med Liam kvart i 9. Satt där å hängde tills Linda kom och hämtade mej. Åkte till stan å fixade lite ärenden osv. Jag och Linda är inte dom smartaste iaf. Letar efter ett husnr. Vi hittar det men det känns lite fel så Linda frågar om det är rätt gata å jag svarar nej det är det inte :) Var bara gå till nästa kvarter å då hittade vi minsann rätt. Å det ska bli så kul så kul :) Jag typ längtar tills på fredag.. Och det gör Linda med för hon svävade på Rosa moln hela dagen :) Kom hem till mig å gick över å hämtade Liam. Sen satte vi på en film å mös med semla och coca cola. Liam satt mest å grisade ner soffan men han tyckte det var gott ändå :=)  Vid halv två eller nått åkte Linda hem till sig. Jag började namnmärka Liams kläder. Det var över 100 plagg å då namnmärkte jag bara ena sockan i paret, det på dagis, det i tvätten och ytterkläderna. Tur jag har typ 100 märken kvar för det lär behövas. Har iaf fått träningsvärk i armen. Det gör skitont. Men det får man väl stå ut med. Liam ligger i sängen å snackar med nallen. Idag är en sådan dag man tydligen inte ska sova på igen. Han ska till sin farfar i morgon bitti. Gött så jag får något gjort här hemma..

Nej nu ska jag gå å rulla mina korvar lite i stekpannan, slänga dom på en smörgås, ta lite oboy å gå å kolla på en rysare i min ensamhet.. Fredagsmys :D

En vecka kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0