1,5 år idag :)

Idag blir Liam 1,5år :)

Vi sov ända tills halv ett idag. Med ett litet frukoststopp vid 9. Efter middagen fick Liam hoppa i badet. Jag hör hur Liam sitter och gapskrattar och jag står å smyger på han i dörren å ser att han leker. När jag kommer tillbaka lite senare för att ta upp han så finns det inget vatten kvar. Han satt där å såg så fundersam ut :) Fick iaf gjort rent han å tog upp han. Sen satte vi på krambjörnarna :) Liam satt å lekte med bilarna samtidigt. Å rätt som det var så började han gapskratta åt något på filmen.. Så han kanske tyckte den var lika bra som jag tycker? =) Sen var det dags å leka med tågbanan igen. Å äta lite mer mat. Å gnälla lite. å hoppa lite på mamma osv :) Vid halv sex var han så trött att jag la honom. Skulle behöva ner till Konsum å köpa bröd men går ju inte nu när Liam somnat så får väl fixa det i morgon.. har tvättid mellan 10-13 oxå. men hoppas att jag kan ta den 13-17 oxå efteråt. Man kan inte boka två tider samtidigt för då avbokar man den andra tiden. Det var löjligt ås man måste vänta ut tiden innan man kan boka den nya tiden. Jag har ju massa massa tvätt att tvätta. Men har väl en tvättmaskin om fyra veckor tror jag :D

Tycker inte Liam blir bättre i snoppen. Tycker däremot att det har förvärrats enormt. I början blev Liam lugn när man smörjde in honom och nu blir han jättegrinig och spänner sig så vet inte om det gör ont nu kanske? Måste ringa BVC i morgon för nu har jag ju snart smörjt honom i en vecka så lite bättre borde han väl ha blivit åtminstone?

Har precis betalat min elräkning på 12084 kr så denna månaden har mina räkningar bara gått på 20.000 vad underbart va?? Men gått att allt är betalat nu iaf. Ska ta ut 700 kr till Faster Marie å ge syrran 800 kr sen är jag nästan helt skuldfri :)

Kommentarer
Postat av: jenny

Undrade lite vad det var med snoppen? för Lucas hade en infektion i snoppen för ett tagsen så vi fick spruta rent den med vätska morgon och kväll i en vecka så jag tänkte om det kunde vara samma? Det hjälpte i alla fall. Vi upptäckte det genm att jag skulle byta blöja och då var snoppen dubbelt så stor och röd så det blev akuten omedelbart som tur var var det inget farligt utan något vanligt på pojkar.

2010-03-08 @ 18:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0